خريد ارزان قيمت Top Notch
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Top Notch


Top Notch






يکي از بهترين مجموعه‌هاي آموزش زبان انگليسي از سطوح مبتدي تا سطوح پيشرفته، دوره ? ترمي مکالمه زبان انگليسي Top Notch مي‌باشد. اين مجموعه همراه با سري کامل فيلم‌هاي آموزشي، سري کامل کتاب‌ها و فايل‌هاي صوتي در يک بسته استثنايي براي علاقمندان به يادگيري زبان انگليسي ارائه شده است.
مجموعه کامل آموزش زبان انگليسي Top Notch مبتني بر تصاوير و فيلم‌هاي کوتاه کمدي بوده و براي هرگز در شما احساس خستگي و بي‌ميلي نسبت به ادامه آموزش زبان انگليسي را ايجاد نخواهد کرد. بي‌شک مي‌توان گفت استفاده از فيلم‌ها و تصاوير يکي از بهترين روش‌هاي آموزش زبان است که در اين مجموعه آموزشي فوق‌العاده مورد توجه واقع شده است.

معرفي محصول:

آموزش زبان انگليسي امروزه يکي از ضروري‌ترين نيازهاي هر فرد در جامعه بوده و افراد مختلف با سلايق گوناگون در رابطه با استفاده از کتاب‌هاي آموزشي، کلاس‌هاي مختلف، فيلم‌هاي آموزشي، يا فايل‌هاي صوتي تصميم‌گيري مي‌کنند. اگر شما نيز در دوراهي استفاده از يک روش مفيد و اثربخش هستيد ما مجموعه آموزش زبان انگليسي Top Notch را به شما پيشنهاد مي‌نماييم.
در اين بسته شگفت‌انگيز کتاب‌هاي پرطرفدار آموزشي Top Notch به همراه فايل‌هاي تمريني و فايل‌هاي صوتي و همچنين سري کامل فيلم‌هاي آموزشي Top Notch گنجانده شده است. در اين مجموعه آموزشي با استفاده از تصاوير و فيلم‌هاي کمدي لحظاتي پرنشاط براي يادگيري بلندمدت شما ايجاد شده است. علاوه‌براين يکي ديگر از مشخصات بسيار مفيد اين بسته آموزش لغات پرکاربرد و کمک به يادگيري واژگان براي زبان‌آموزان مي‌باشد.
اين مجموعه يک دوره ? ترمي مکالمه زبان انگليسي بوده و براي بزرگسالان در دو سطح مبتدي و پيشرفته در نظر گرفته شده است. با استفاده از اين بسته شما قادر خواهيد بود به راحتي و با تسلط بسيار بالايي به مکالمه زبان انگليسي پرداخته و هيچگونه نگراني نسبت به گنجينه لغات و همچنين لهجه انگليسي خود نخواهيد داشت.

فيلم‌هاي موجود در اين بسته مرتبط با دروس کتاب‌ها بوده و موقعيت‌هاي متفاوتي را به نمايش گذاشته‌اند که زبان‌آموز را با شيوه برقراري ارتباط در زندگي روزمره و شرايط گوناگون آشنا ساخته و شيوه صحيح استفاده از عبارات و لهجه واقعي انگليسي‌زبانان را نشان داده است. اين فيلم‌ها با مضامين کمدي و خنده‌آور آموزش زبان را براي شما تبديل به فعاليتي مفرح نموده‌اند.
کليه فيلم‌هاي اين مجموعه داراي زيرنويس انگليسي هستند که پس از مشاهده فيلم در صورت متوجه نشدن برخي از عبارات و کلمات قادر خواهيد بود از زيرنويس‌ها استفاده نموده و به صورت کامل با تمامي عبارات آشنا شويد.

محتويات اين بسته به اجمال عبارتند از:

دوره Top Notch Fundamentals A
دوره Top Notch Fundamentals B
دوره Top Notch A1
دوره Top Notch B1
دوره Top Notch A2
دوره Top Notch B2
ادامه ليستدوره Top Notch A3
دوره Top Notch B3
دوره SUMMIT A1
دوره SUMMIT B1
دوره SUMMIT A2
دوره SUMMIT B2
6 دي وي دي فيلم آموزشي
بسته‌بندي شکيل و زيبا

شرح ويژگي‌هاي مختلف مجموعه:

?- درس‌هاي دو صفحه‌اي مختصر و مفيد

هر دو صفحه درسي براي ارائه در يک جلسه آموزشي طراحي شده‌است. هر درس با تبيين شفاف اهداف ارتباطي آغاز و با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد مکالمه خاتمه مي‌يابد. هر درس کلمات جديد، گرامر و اصطلاحات کاربردي و اجتماعي زبان را در قالب محتواي چهار گانه مهارتي ارائه مي‌کند و فضاي آموزشي را متنوع و شاداب نگه مي‌دارد. تاييد روزانه جريان پيشرفت زبان‌آموز جوان يا بزرگسال احتياج دارد که جريان پيشرفت خود را مشاهده و تاييد کند. در پايان هر جلسه آموزشي Top Notch با تمرين‌هاي کنترل شده و آزاد زبان‌آموز توانايي خود را در استفاده از کلمات جديد، گرامر و زبان اجتماعي اثبات مي‌کند. اين موضوع انگيزه زبان‌آموز براي ادامه آموزش زبان انگليسي تقويت مي‌کند و موجب ارتقاي اعتماد به نفس او در مکالمه دقيق، روان و صحيح مي‌شود.

?- زبان واقعي

يکي از مهم‌ترين اجزاي ايجاد فهم و بيان درست اين است که زبان‌آموز با مراقبت تمام و به‌صورت موثر و قابل فهم در معرض انگليسي طبيعي و معتبر قرار گيرد. تمامي مدل‌هاي مکالمه‌اي Top Notch داراي اين خصيصه هستند که از محاوره واقعي مورد استفاده مردم اقتباس شده‌اند. کتاب منحصر به‌فرد “textbook English” فقط براي تبيين گرامر بوسيله مثال‌هاي متنوع نوشته‌شده‌است.

?- محتواي کاربردي

علاوه بر مجموعه واژگان، گرامر و مکالمات موضوعي کلاسيک، Top Notch شامل تمرين سيستماتيک زبان کاربردي نيز مي‌شود. به عنوان مثال: چگونه به کسي راهنمايي کنيم که بهتر است تاکسي بگيرد يا سوار اتوبوس شود يا اينکه چگونه سر ميز درخواست غذا کند، چگونه از لباس يک نفر تعريف کنيم، چگونه به دوستمان در مورد آخر هفته صحبت کنيم. اينها مواردي از زبان کاربردي است که زبان آموز امروزي آن را مي‌خواهد و به ‌آن احتياج دارد.

?- مکالمات مدل قابل حفظ کردن

آموزش موثر زبان بايد زبان را طوري ارائه کند که قابل حفظ کردن باشد. بازه کاملي از احتياجات ارتباط اجتماعي و کاربردي بوسيله مدل‌هاي مکالمه تمريني برطرف شده است. اين مکالمات تمريني اول مطابق راهنما و سپس در يک قالب آزادتر و شخصي‌تر در هر کلاس بصورت فشرده تمرين و مديريت مي‌شود.

?- برنامه واژگان با اثرگذاري بالا

به‌منظور اطمينان از فراگيري ماندگار لغات ضروري براي برقراري ارتباط، سيستم Top Notch شامل معرفي دقيق، تمرين و مرور گسترده و سيستماتيک لغات، ترکيبات و اصطلاحات مناسب براي هر سطح يادگيري زبان است. دامنه وسيع تصاوير، عکس‌ها، تعاريف، مثال‌ها و عبارات مفهومي، ترديد زبان‌آموز را در رابطه با معناي يک لغت برطرف ساخته و يک مرجع دائمي درون کتاب براي آمادگي امتحان وي فراهم مي‌کند. مزيت افزوده اين سيستم آن است که مدرسان نياز به جستجو و پيدا کردن عکس‌ها و تصاوير براي ارايه سر کلاس درس نداشته و مجبور به ترجمه مکرر لغات به زبان مادري زبان‌آموزان نيستند.

?- گرامر پشتيبان زبان‌آموز

گرامر در اين سيستم با رويکردي دقيق، واضح و شناختي با استفاده از فرم‌ها، معاني و کاربرد بيان شده‌است. بدين‌منظور نمودارهايي همراه با مثال‌ها و الگوها ارايه شده‌اند. اين مثال‌ها و الگوها با بکارگيري متوني در سطح فهم زبان‌‌آموز تسهيل گشته‌اند. اين روش کار حدسي را بي‌معني و کار معلمان را در مرحله آمادگي براي درس آسانتر مي‌سازد. بعلاوه نمودارهاي قابل درکي را براي آمادگي آزمون بعنوان مرجع دائمي در اختيار زبان‌آموزان قرار مي‌دهد. بمنظور اطمينان از تکرار کافي، تمامي مراحل آموزش گرامر همراه با تمرين‌هاي مربوطه است.

?- انگليسي بعنوان يک زبان بين‌المللي

Top Notch زبان‌آموزان را براي تعامل زباني و فرهنگي با انگليسي‌زبان‌ها و غيرانگليسي زبان‌هايي که به زبان انگليسي صحبت مي‌کنند، آماده مي‌کند. انگليسي بيشتر بعنوان يک زبان بين‌المللي تلقي مي‌‌شود تا زبان خاص يک کشور يا منطقه. بعلاوه، Top Notch به زبان‌آموزان کمک مي‌کند تا با آگاهي از مقررات مختلف در فرهنگ‌هاي گوناگون از نظر فرهنگي، فصيح و روان صحبت کنند.

?- برنامه مفصل شيوه نوشتار (Writing)

کتاب دانش‌آموز Top Notch سيستم شامل يک برنامه براي فن نوشتار است که شامل تمرينات مشکل و مدل‌هاي واضح از مهارت‌هاي نوشتاري لفظي و فني مي‌شود. از جمله اين مهارت‌ها مي‌توان به عبارات پشتيبان (Supporting sentences)، مقايسه و تضاد (Comparison & contrast) و نشانه‌گذاري (Punctuation) اشاره کرد. هر درس شامل تمرين فرآيند نوشتن از پيش‌نويس تا بازبيني مي‌شود.

?- برنامه مباحثه منحصر بفرد

همه زبان‌آموزان تمايل دارند در مباحثات و گفتگوهاي واقعي شرکت کنند. Top Notch با بکارگيري متد قدم به قدم و منحصر‌بفرد Discussion Builder پا را فراتر از تمرينات رايج مکالمه مي‌نهد. بدين ترتيب زبان‌آموزان براي مباحثات موفق آماده خواهند شد. اين آمادگي منجر به افزايش دقت، فصاحت، پيچيدگي بيشتر اصطلاحات مورد استفاده، بکارگيري لغات بيشتر و به‌روز بودن مکالمات مي‌شود. بمنظور اطمينان از فراگيري نحوه برقراري ارتباط موفق، ديسک منابع معلمان، تمرينات اختياري بيشتري را در زمينه استراتژي‌هاي مباحثه فراهم مي‌کند.

مولفه‌هاي بسته Top Notch:

1- کتاب دانش آموز (Student’s book)

کتاب دانش آموز شامل دو قسمت مخصوص تقويت کننده گرامر و تلفظ در انتهاي کتاب و يک CD صوتي کار در خانه ( Take-Home) براي تمرين تلفظ در خانه يا بيرون از خانه مي‌باشد.

?- ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي

ويرايش مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي، برنامه درسي کاملي را براي هر جلسه کلاس در اختيار معلمان قرار مي‌دهد. براي هر يک از فعاليت‌ها يک زمان تدريس مشخص پيشنهاد شده تا کار حدسي از برنامه خارج شود. ميان هر نسخه از کتابچه مخصوص معلمان و برنامه‌ريز درسي يک CD رايگان منابع معلمان قرار دارد. بخش‌هاي اختياري و قابل چاپ زير بمنظور شخصي‌سازي شيوه تدريس در اين CD در نظر گرفته شده‌اند:استراتژي‌هاي بهبود لغت

استراتژي‌هاي مباحثه
استراتژي‌هاي گوش دادن
استراتژي هاي خواندن
خودآزمون گرامر
انگيزاننده‌هاي مکالمه
ادامه ليستتمرينات اضافي مهارت نوشتن
تمرينات تلفظ
محاسبه‌کننده سرعت خواندن
تمرينات اضافي درک مطلب
سازمان‌دهنده‌هاي گرافيکي

?- برنامه صوتي کلاسي کامل

برنامه صوتي کلاسي شامل قسمت هاي درک شنيداري، تمرينات ريتم و آهنگ کلام و ترينات تلفظ هدفمند است که روي تلفظ دقيق و قابل درک تمرکز مي‌کند. از آنجا که Top Notch يک سيستم آموزشي براي ارتباطات بين‌المللي است، متکلمان بومي و غير بومي متنوع در اين تمرينات بکار گرفته شده‌اند تا دانش‌آموزان را براي دنياي بيرون از کلاس آماده کنند.

?- فيلم‌هاي آموزشي

فيلم‌هاي موجود در اين مجموعه داراي زيرنويس انگليسي بوده و با مضامين کمدي و سرگرم‌کننده سعي در آموزش کامل کلمات و عبارات پرکاربرد و لهجه صحيح دارند. با استفاده از اين فيلم‌هاي آموزشي با شيوه برقراري ارتباط به زبان انگليسي در موقعيت‌هاي مختلف آشنا خواهيد شد.

اين مجموعه در ? دي وي دي با بسته‌بندي زيبا و شکيل درب منزل شما عزيزان، تقديم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحويل داده مي‌شود.


قيمت: 21000 تومان
لطفاً براي خريد Top Notch روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Top Notch




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی