فروش New Interchange Orginal
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

New Interchange Orginal


New Interchange Orginal






يکي از معتبرترين و پرطرفدارترين دوره‌هاي آموزشي زبان که توسط موسسه آموزش زبان Cambridge توليد شده و هم‌اکنون در بيشتر مؤسسات آموزشي در سراسر دنيا مورد استفاده قرار مي‌گيرد New Interchange مي‌باشد. اين دوره آموزشي براي کاربران با سطوح متفاوت در نظر گرفته شده و با روش‌هاي اصولي و کارشناسي شده‌اي، زبان‌آموزان را به مهارت فوق‌العاده‌اي در مکالمه روزمره و برقراري ارتباط با انگليسي زبانان سوق مي‌دهد.
در اين بسته آموزشي ما دوره کامل New Interchange را همراه با تمامي فايل‌هاي صوتي و تصويري يکجا گردآوري نموده‌ايم. با استفاده از اين بسته آموزشي مي‌توانيد مهارت‌هاي مکالمه، گرامر، تلفظ صحيح کلمات، گنجينه واژگان، و درک عبارت‌هاي محاوره‌اي خود را ارتقا ببخشيد.
معرفي محصول:اگر براي آموزش زبان انگليسي به موسسات مختلف سر زده باشيد و به دنبال مجموعه‌هاي آموزشي زبان انگليسي بوده باشيد بي‌شک تاکنون با نام New Interchange برخورد نموده‌ايد. اين دوره آموزشي براي مدت‌هاي طولاني مورد توجه مربيان و زبان‌آموزان در سراسر جهان واقع شده است و هم‌اکنون نيز جايگاه ويژه‌اي در ميان زبان‌آموزان دارد.

ما در اين بسته، مجموعه کامل و فوق‌العاده آموزش زبان New Interchange را در ? سطح به همراه فايل‌هاي مختلف صوتي و تصويري براي استفاده شما عزيزان قرار داده‌ايم. اين بسته به شما کمک مي‌نمايد تا جنبه‌هاي مختلف زبان انگليسي همانند گرامر، واژگان، مکالمه و غيره را بياموزيد.


محتويات اين بسته به اجمال عبارتند از:
?? تا ??? ساعت مکالمه در قالب فايل‌هاي صوتي
New Interchange Intro به همراه فايل‌هاي صوتي و تصويري
New Interchange 1
New Interchange 2
New Interchange 3
آموزش قواعد زبان انگليسي در قالب مکالمات
آموزش تلفظ صحيح لغات
بخش‌هاي آموزشي Listening
بسته‌بندي شکيل و زيبا
شرح بخش‌هاي مختلف مجموعه:
?- New Interchange INTRO

معرفي خود و ديگران،سلام و احوالپرسي ، پرسيدن اسم و مشخصات ديگران / نامبردن اشياء و پرسش و پاسخ در مورد جايگاه و محل اشياء / صحبت کردن در مورد مکانهاي جغرافيايي ،سوال و جواب در مورد زادگاه، مليت ،زبان مادري، سن و توصيف افراد / صحبت در مورد وضعيت ظاهري و پوشش افراد ،صحبت در مورد آب و هوا و غيره…?- New Interchange 1


توصيف کار و مدرسه ،صحبت در مورد برنامه هاي کاري / صحبت در مورد قيمتها، نظر دادن در مورد مسائل- مقايسه کردن- خريد و فروش اجناس / صحبت کردن در مورد مسائل مورد علاقه ،دعوت کردن از کسي و رد کردن دعوت ديگران / تبادل اطلاعات در مورد مسائل حاضر و توصيف زندگي خانوادگي و غيره… ?- New Interchange 2


توصيف برنامه هاي خود براي تعطيلات،ارائه اطلاعات به ديگران براي مسافرت،تقاضاي چيزي کردن،قبول يا رد تقاضا، شکايت ،عذر خواهي / توصيف تکنولوژي و ارائه اطلاعات پيرامون آن / توصيف تعطيلات ، فستيوالها، مراسم و وقايع خاص / توصيف مهارتها و توانايي ها،صحبت کردن در مورد مشاغل مورد علاقه و غيره… ?- New Interchange 3


توصيف گذشته خود و احساس پشيماني نسبت به آن / توصيف شرايط فرضي / توضيح دادن مسائل، نتيجه گيري، توصيف نحوه انجام يک کار يا بکارگيري يک امر / توصيف مشاغل در روزنامه ها و غيره.

اين مجموعه در ? دي وي دي با بسته‌بندي زيبا و شکيل درب منزل شما عزيزان، تقديم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحويل داده مي‌شود.


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد New Interchange Orginal روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد New Interchange Orginal




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی