خريد ارزان آموزش زبان نصرت 1،2،3-اورجينال
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان نصرت 1،2،3-اورجينال


آموزش زبان نصرت 1،2،3-اورجينال


مجموعه کامل آموزش زبان انگليسي نصرت ? ، ? و ? :
آموزش مکالمه زبان انگليسي در ?? روز بدون نياز به کتاب ، جزوه و مدرس فقط با روزي ?? دقيقه زمان براي تمرين ! شامل ??? ساعت فايل صوتي MP3 مکالمه زبان از مبتدي تا پيشرفته با آموزش گرامر ، تلفظ کلمات به همراه آموزش بسياري از جملات و لغات پر کاربرد زبان مطابق با آخرين متد هاي آموزش زبان دنيا !
بيش از ?? ساعت آموزش شامل محاوره ، آشنايي با لغات ، آموزش حروف اضافه ، آشنايي با جمله سازي ، آشنايي با يکصد لغت ابتدايي ، شيوه صحيح تلفظ و نوشتن الفبا !
» با مجموعه آموزشي زبان نصرت حتي در مسافرت مي توانيد زبان انگليسي را به خوبي فراگيريد !
» مهارت کامل در مکالمه زبان انگليسي در سه ماه با روزي ?? دقيقه گوش سپردن به هر درس !
» روش استفاده آسان براي تمامي سنين با هر سطح آشنايي با زبان انگليسي
» برگرفته شده از جديدترين متد آموزش روز دنيا
» تمرکز و تقويت حافظه در ضمن يادگيري
» تکرار مطالب در فواصل زماني مختلف
» دوره تقويت حافظه و مهارت يادگيري
» بدون نياز به کتاب و درس
هيچ نيازي به خالي کردن زمان اضافي خود براي يادگيري زبان خارجه نيست ، با متد نصرت تنها با روزي ?? دقيقه که مي تواند شامل زمان هاي غير مفيد روزانه شما همچون حين رانندگي ، پياده روي ، يا درون منزل و قبل از خواب باشد ، به خوبي مکالمه زبان انگليسي را ياد بگيريد !


توضيحات تکميلي به زبان موسسه توليد کننده :
اين متد را يک نابغه زبان شناس انگليسي اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسي در آورده آقاي نصرت بخاطر همين از طرف دانشگاه صنعتي شريف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از تهيه اين بسته و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگيري آموزش با ان مرحله به مرحله اشنا مي شويد، متوجه مي شويد که چه تغيري در زبان شما روي ميدهد . شما به راحتي فيلمهاي آمريکايي به زبان اصلي را خواهيد فهميد. شما به راحتي به انگليسي صحبت ميکنيد و کاملاً ميتوانيد ارتباط برقرار کنيد. احساس ميکنيد معجزه‌اي روي داده است. چيزي که بعد از سالها حضور در کلاسهاي زبان در دست يابي کامل به آن موفق نشده بوديد در ظرف کمتر از ? ماه به بهترين نحو با کمترين زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمي مشکل است اما چند چيز را به خاطر داشته باشيد. نصرت معتبرترين موسسه تند خواني و زبان کشور است. آقاي نصرت اعتباري جهاني دارد و او همه اين موارد را تضمين ميکند. چنين انساني بعد از سالها کار پر افتخار هيچوقت اعتبارش را به بازي نميگيرد. اين متد تا به حال در ايران و خارج از کشور (بيشتر خارج از کشور) ?? هزار فروش رفته است و هر ?? هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نياز به تمرين هست. نه نياز به دوباره گوش کردن. نه نياز به نوشتن. در واقع شما سعي نميکنيد چيزي بياموزيد بلکه اين نوار با فرمولي که در قرارگيري کلمات و جملات آن با فاصله‌هاي زماني خاص در آن مخفي است انگليسي را به شما مي‌آموزد.
شعار هميشگي استاد نصرت اين است : « اصلاً استعداد شما مهم نيست» به من کساني را تحويل دهيد که خيال ميکنيد از همه خنگ ترند کساني که به خودشان برچسب کم هوشي زده‌اند. کساني که فکر ميکنيد چيز ياد نميگيرند. ببينيد من از اينها چه خواهم ساخت و چه چيزي تحويل ميدهم.

ويژگي هاي اين مجموعه :
مجموعه کامل آموزش زبان انگليسي نصرت ? ، ? و ?
به همراه کتاب لغتنامه ??? واژه ضروري
به همراه آموزش زبان انگليسي در خواب
آموزش تقويت حافظه نصرت
قابل پخش در تمامي پليرها با قابليت پخش فرمت صوتي MP3
اورجينال . 2 دي وي دي
ناشر : آلفا شماره مجوز : 205624132
قيمت پشت جلد:8800 تومان


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان نصرت 1،2،3-اورجينال روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان نصرت 1،2،3-اورجينال




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی