خريد Rosetta Stone - English(American) original
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Rosetta Stone - English(American) original


Rosetta Stone - English(American) original






Roseta Stone نرم‌افزار محبوب و معروف آموزش زبان‌هاي مختلف جهان بوده و در سرتاسر دنيا طرفداران بسياري را از سطوح برجسته تا افراد عادي مجذوب خود ساخته است. اين نرم‌افزار قابليت افزودن زبان‌هاي مختلف و آموزش دوره‌هاي گوناگوني را داراست و در بيش از ??? کشور جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
هم‌اکنون ما نسخه ????? اين نرم‌افزار را به همراه فايل‌هاي آموزش زبان انگليسي آمريکايي و فايل‌هاي صوتي در يک بسته منحصر‌به‌فرد تقديم شما عزيزان مي‌نماييم.
اين نرم‌افزار به شما در آموختن جنبه‌هاي مختلف زبان انگليسي با لهجه آمريکايي کمک شاياني نموده و تمامي موارد مورد نياز ازجمله گرامر، واژگان، مکالمه و غيره را دربرمي‌گيرد. اين دوره آموزشي در يادگيري صحيح تلفظ کلمات و مکالمه روان زبان انگليسي براي شما نقش اثربخشي را ايفا مي نمايد.

معرفي محصول:

تاکنون نرم‌افزارهاي بسياري به‌منظور آموزش زبان‌هاي متفاوت در جهان توليد شده است که هرکدام نقاط ضعف و قوت متفاوتي داشته و طرفداران خاص خود را دارند اما در ميان اين نرم‌افزارها برخي به شهرت جهاني رسيده و مورد توجه افراد مختلف بسياري واقع شده‌اند. يکي از محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي آموزش زبان در سراسر جهان Rosetta Stone مي‌باشد.
اين نرم‌افزار به‌ عنوان برترين نرم‌افزار آموزشي جهان، توسط ??? کشور مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کمپاني‌هاي IBM و Telekom و بسياري از مدارس و کالج‌هاي معتبر آن را مورد استفاده قرار داده‌اند. علاوه‌براين اين نرم‌افزار در زمينه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جايزه Dynamic Immersion Method شده است.

هم‌اکنون نسخه ????? اين نرم‌افزار منتشر شده و براي آموزش زبان‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. ما در اين بسته اين نسخه از نرم‌افزار را به همراه فايل‌هاي مخصوص آموزش زبان انگليسي با لهجه آمريکايي، ارائه داده‌ايم. اين دوره آموزشي در پنج سطح متفاوت طراحي شده و جنبه‌هاي متفاوت زبان انگليسي آمريکايي را آموزش مي‌دهد.
ازجمله ويژگي‌هاي اين دوره آموزشي مي‌توان به تلفظ صحيح کلمات اشاره نمود، بدين صورت که ابتدا تلفظ صحيح کلمه را مي‌شنويد و سپس آن را ادا مي‌نماييد. نرم افزار Rosetta Stone درصد صحت تلفظ شما را نشان داده و باعث اصلاح تلفظ شما خواهد شد. با استفاده از نرم‌افزار Rosetta Stone طي ??? جلسه که در دو دوره ?? جلسه و ??? جلسه‌اي ارائه شده است، قادر خواهيد بود زبان مورد نظر خود را با تمامي مهارت‌هاي مختلف مربوطه ازجمله مکالمه، گنجينه واژگان، گرامر و غيره، بياموزيد.

محتويات اين بسته به اجمال عبارتند از:

نرم‌افزار Rosetta Stone 3.4.7
سطوح ?، ?، ?، ? و ? آموزش زبان انگليسي با لهجه آمريکايي
فايل‌هاي صوتي مرتبط با دروس
بسته‌بندي شکيل و زيبا

ويژگي‌هاي مجموعه:

ازجمله ويژگي‌هاي اين ‌نرم‌افزار آموزشي مي‌توان به اجمال موارد زير را نام برد.

آشنايي با لغات و جملات در هر زبان و يادگيري آنها
آشنا شدن با فرهنگ هاي خاص هر زبان
آشنايي با گرامر زبان مورد نظر و يادگيري آن
آموزش خواندن و نوشتن لغات در زبان مورد نظر
تلفظ صحيح لغات و امکان تست لغت قرائت شده
ارائه تمرين در پايان هر جلسه ي آموزشي
يادگيري زبان در ??? جلسه به صورت سطح بندي ?? و ??? جلسه اي
ارائه تمرين هاي هوشمند جهت آشنايي با لغات و طرز بيان آنها
ارائه مجموعه‌اي از آموزش هاي کاربردي و مفيد در هر زبان
امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهاي زبان خارجه
مقدمات و کليات لغوي مانند سن و سال ، نسبت هاي خانوادگي و …
آموزش عبارات مختلف جهت برقراري ارتباط در شرايط مختلف روزمره

روش نصب و استفاده:

در دي وي دي خريداري شده يک فولدر با نام Rosetta Stone 3.4.7 – Software قرار داده شده است که ابتدا بايستي فايل موجود در آن را اجرا و بدين وسيله نرم‌افزار Rosetta Stone را نصب نماييد.
پس از نصب کامل نرم‌افزار بايستي فايل زبان مورد نظر خود را که در فولدر ?,?Rosetta Stone English-American – Level 1,2,3, قرار داده شده است در يک درايو مجازي گذاشته و سپس برنامه را اجرا و زبان مورد نظر را Add کنيد.

اين مجموعه در ? دي وي دي با بسته‌بندي زيبا و شکيل درب منزل شما عزيزان، تقديم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحويل داده مي‌شود.


قيمت: 9800 تومان
لطفاً براي خريد Rosetta Stone - English(American) original روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Rosetta Stone - English(American) original




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی