فروش رزتا استون چيني ورژن3- سطح 1 و 2 و 3 Rosetta Stone Chinese - Level 1 , 2 , 3
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

رزتا استون چيني ورژن3- سطح 1 و 2 و 3 Rosetta Stone Chinese - Level 1 , 2 , 3


رزتا استون چيني ورژن3- سطح 1 و 2 و 3 Rosetta Stone Chinese - Level 1 , 2 , 3


رزتا استون چيني ورژن3،- سطح 1 و 2 و 3

Rosetta Stone Chinese - Level 1 , 2 , 3

بهترين پيشرفت و بالاترين سرعت مورد نظر شما :

رزتا استون هميشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما مي توانيد با رزتا استون يک زبان جديد را ياد بگيريد. آموزش به گونه اي است که شما به هيچ عنوان احساس تحت فشار بودن و يا احساس خستگي نمي کنيد. رزتا استون به کمک يک فرآيند احساسي آموزش زبان را براي شما کارآمد، سريع و لذت بخش مي سازد. روش رزتا استون مبتني بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعاليت مي سازد بنابراين خستگي در اين روش معنايي ندارد. در پايان هر درس اين فرصت به شما داد مي شود تا مهارت هاي خود را بيازماييد. اين نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ايتون به طور مستمر پيشرفت شما را ثبت مي کند و اين به شما کمک مي کند که ضعف هاي احتمالي خود را بهتر بشناسيد و بر آن ها تاکيد بيشتري داشته باشيد.

يادگيري يک زبان جديد درهاي زيادي را به روي ايجاد روابط جديد بين انسانهاي مختلف از نژادهاي گوناگون مي گشايد ، و اين چيزي نيست جز اعجاز زبان ؛ نرم افزار هاي جامع آموزش زبان Rosetta Stone ، که يکي از محبوبترين و پر فروش ترين نرم افزار هاي آموزش زبان در جهان است مي تواند با متد خاص و منحصر به فردي که دارد راه حلي نهايي براي يادگيري بسياري از زبان هاي جهان با شد.مأموريت اصلي و اساسي رزتا استون اين است که يک راه حل اساسي و و بهترين تکنولوژي يادگيري زبان را در اختيارمان گذارد تا زندگي و جهان پيرامونمان بهتر بشناسيم.در راستاي انجام اين هدف نسخه 3 از اين مجموعه نرم افزار به تازگي منتشر شده است .نسخه 3 رزتا استون يک روش جديد در آموزش زبان است. اين نسخه از رزتا استون با شتاب همراه با شتاب بخشيدن به سرعت يادگيري به مهارت هاي شما به طور هوشمند امتياز مي دهد.

قابليت هاي جديد اين نسخه شامل تکنولوژي تشخيص صدا و سخنران است که صداي کاربران را با تلفظ صحيح کلمات مقايسه مي کند و در صورت عدم تطابق هشدار مي دهد. همچنين منحني ها و گزارشاتي از پيشرفت زبان آموز در اختيار مي گذارد که بدين ترتيب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روي چه مهارت هايي با يد سرمايه گذاري بيشتري کند. شما از کار کردن با رزتا استون احساس خستگي نخواهيد کرد چرا که اين نرم افزار براي يادگيري زبان شما را تحت فشار قرار نمي دهد بلکه با به وجود آوردن محيطي جذاب و مفرح از لحظه لحظه زمان شما کمال استفاده را مي برد چرا که زمان کاربر براي رزتا استون از اهميت با لايي برخوردار است. زبان هايي که به طور رسمي از سوي رزتا استون در نسخه جديد منتشر شده اند:

آموزش زبان چيني در سه سطح (مقدماتي ، متوسط و پيشرفته(

زبان مادري حدود يک پنجم مردم جهان يکي از انواع زبان چيني است!اين زبان در خود زبان چيني و سرزمين چين به نامهاي جُونگ ون (??، Zh?ngwén) ، خن يو (??/??، Hàny?) و خوَيو (??/??، Hu?y?) ناميده مي‌شود. زبان اصلي و عمده و رسمي در سرزمين چين ، چيني ماندارين يا پوتونگ خوا ميباشد که رزتا استون به آموزش آن مي پردازد.

زبانهاي رسمي سازمان ملل عبارتند از: انگليسي،فرانسوي،عربي،روسي،اسپانيايي و چين ي

برخي از قابليت هاي Rosetta Stone Version 3 :

- ايجاد توانايي خواندن و نوشتن

- صحبت کردن به زبان مورد نظر بدون دست نوشته

- احوال پرسي ، آدرس دادن ، درخواستهاي مودبانه ، سفارش غذا ، قضاوت و...

- بيان زمان ، تاريخ و شرايط آب و هوايي

- تمرين هاي هوشمند و حرفه اي براي بهره برداري از آموخته هاي شما در شرايط واقعي

- و از همه مهمتر آشنايي با فرهنگ و آداب و سنن هر زبان پس از يادگيري آن که يکي از اهداف اصلي رزتا استون مي با شد.

*مردم و صحبت هاي آنها

*جهت ها : "چگونه به اين آدرس بروم ...

*شکل مثبت و منفي افعال

*غذا، خوردن و آشاميدن

*نسبت هاي فاميلي

*مفعول ها

*بيان زمان

*اعداد 0 تا صد

*حروف اضافه

*لباس ها و پوشاک

*وسائط نقليه، مبلمان و ابزارها

*اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمين يادگيري :

شرکت رزتا استون يادگيري زبان را براي شما تضمين ميکند. به صورتي که اگر اين مجموعه ها را به صورت مستقيم از سايت اصلي خريداري کنيد تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمين مي کند.

ويژگي هاي نسخه 3 رزتا استون :

نسخه 3 رزتا استون يک روش جديد در آموزش زبان است. به شکلي که به سرعت يادگيري شما شتاب مي دهد و به مهارت هاي شما به طور هوشمند امتياز مي دهد.قابليت هاي جديد اين نسخه شامل تکنولوژي مبتکرانه تشخيص صدا است که صداي کاربران را با تلفظ صحيح کلمات مقايسه مي کند و در صورت عدم تطابق هشدار مي دهد. همچنين منحني ها و گزارشاتي از پيشرفت زبان آموز در اختيار مي گذارد که بدين ترتيب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روي چه مهارت هايي بايد سرمايه گذاري بيشتري کند.

رزتا استون 3 توسط شرکت هاي بزرگ و کوچک و تجاري و غير تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد و آزمايش خود را پس داده است. در صورتي که قصد يادگيري زبان جديد را داريد رزتا استون 3 بهترين انتخاب براي شماست!

اين محصول به صورت اورجينال به شماره مجوز 87/385 ارائه مي گردد.


قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد رزتا استون چيني ورژن3- سطح 1 و 2 و 3 Rosetta Stone Chinese - Level 1 , 2 , 3 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد رزتا استون چيني ورژن3- سطح 1 و 2 و 3 Rosetta Stone Chinese - Level 1 , 2 , 3




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی