فروش پستي آموزش زبان فرانسوي رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5 بصورت کامل
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان فرانسوي رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5 بصورت کامل


آموزش زبان فرانسوي رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5 بصورت کامل


آموزش زبان فرانسوي رزتا استون ورژن Rosetta Stone French - Level 1,2,3,4,5

رزتا استون هميشه به فکر زمان شماست. در هر زمان و هر مکان شما مي توانيد با رزتا استون يک زبان جديد را ياد بگيريد. آموزش به گونه اي است که شما به هيچ عنوان احساس تحت فشار بودن و يا احساس خستگي نمي کنيد. رزتا استون به کمک يک فرآيند احساسي آموزش زبان را براي شما کارآمد، سريع و لذت بخش مي سازد. روش رزتا استون مبتني بر دخالت زبان آموز است زبان آموز را وادار به فعاليت مي سازد بنابراين خستگي در اين روش معنايي ندارد. در پايان هر درس اين فرصت به شما داد مي شود تا مهارت هاي خود را بيازماييد. اين نکته هم قابل ذکر است که نرم افزار رزتا ايتون به طور مستمر پيشرفت شما را ثبت مي کند و اين به شما کمک مي کند که ضعف هاي احتمالي خود را بهتر بشناسيد و بر آن ها تاکيد بيشتري داشته باشيد.

سريعترين روش براي يادگيري يک زبان جديد :

نسخه پرسنال رزتا استون شامل کليه ملزوماتي است که شما براي يادگيري يک زبان جديد احتياج داريد. اين نرم افزار بر اساس سرفصل هاي معتبر ما که جايزه هاي معتبري را از آن خود کرده است پايه ريزي شده است. موسسات و شرکت هاي معتبري از جمله ناسا ، ارتش آمريکا، Deutsche Telecom ، IKEA ، Royal Dutch Shell و بيش از 10000 مدرسه در سرتاسر دنيا از اين روش براي ياددهي زبان استفاده مي کنند. رزتا استون 31 زبان زنده دنيا که بيش از 90 درصد مردم دنيا صحبت مي کنند را به شما آموزش مي دهد.

يادگيري احساسي زبان با روش Dynamic Immersion :

رزتا استون از محتويات تصويري کارآمد براي کمک به يادگيري زبان شما استفاده مي کند. به طور مثال يک مجموعه تصوير به شما ارائه مي شود و شما بايد آنها را با عبارتي که براي شما خوانده و يا نوشته مي شود تطبيق دهيد. در صورتي که گزينه هاي صحيح را انتخاب کنيد و همچنين در جاهاي خواسته شده کلمات را صحيح تلفظ کنيد، مي توانيد به مرحله و درس بعد برويد. با کمک روش Dynamic Immersion شما مستقيما زبان را از طريق مشاهده تصاوير ياد ميگيريد و زمان اضافي براي ترجمه به زبان مادريتان صرف نميکنيد.

قوي سازي ساده، مفرح و آني :

تمرين هاي چند رسانه اي و خلاق محيط زبان آموزي را براي شما شاد و مفرح و مانند بازي مي سازد.

برخي از مباحث :

*مردم و صحبت هاي آنها

*جهت ها : "چگونه به اين آدرس بروم ...

*شکل مثبت و منفي افعال

*غذا، خوردن و آشاميدن

*نسبت هاي فاميلي

*مفعول ها

*بيان زمان

*اعداد 0 تا صد

*حروف اضافه

*لباس ها و پوشاک

*وسائط نقليه، مبلمان و ابزارها

*اشکال، رنگ ها و مکان ها

تضمين يادگيري :

شرکت رزتا استون يادگيري زبان را براي شما تضمين ميکند. به صورتي که اگر اين مجموعه ها را به صورت مستقيم از سايت اصلي خريداري کنيد تا شش ماه بازگشت پول شما را تضمين مي کند.

ويژگي هاي نسخه 3 رزتا استون :

نسخه 3 رزتا استون يک روش جديد در آموزش زبان است. به شکلي که به رعت يادگيري شما شتاب مي دهد و به مهارت هاي شما به طور هوشمند امتياز مي دهد.قابليت هاي جديد اين نسخه شامل تکنولوژي مبتکرانه تشخيص صدا است که صداي کاربران را با تلفظ صحيح کلمات مقايسه مي کند و در صورت عدم تطابق هشدار مي دهد. همچنين منحني ها و گزارشاتي از پيشرفت زبان آموز در اختيار مي گذارد که بدين ترتيب زبان آموز متوجه خواهد شد بر روي چه مهارت هايي بايد سرمايه گذاري بيشتري کند.
رزتا استون 3 توسط شرکت هاي بزرگ و کوچک و تجاري و غير تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد و آزمايش خود را پس داده است. در صورتي که قصد يادگيري زبان جديد را داريد رزتا استون 3 بهترين انتخاب براي شماست!

اين محصول بصورت اورجينال و با شماره مجوز 87/354ج عرضه ميگردد.


قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان فرانسوي رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5 بصورت کامل روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان فرانسوي رزتا استون ورژن 3 - سطح 1 و 2 و 3 و 4 و 5 بصورت کامل




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی