خريد پستي آموزش زبان انگليسي براي کودکان
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان انگليسي براي کودکان


آموزش زبان انگليسي براي کودکان


مجموعه کامل آموزشي زبان انگليسي براي کودکان Tell Me More English for Kids يکي از برترين و پرفروشترين مجموعه هاي آموزشي زبان انگليسي منحصر کودکان مي باشد که بر پايه اشکال، فيلم هاي آموزشي، انيميشن ها و کارتون هاي بسيار زيبا و دوست داشتني با استفاده از شخصيتهاي کارتوني محبوب، تکنيک روان شناسي رنگ ها، بازي ها و سرگرمي هاي آموزشي طراحي شده است. اين مجموعه آموزشي براي تمامي کودکان از سنين ? تا ?? سال قابل استفاده است، با اين مجموعه کودک شما به تماشاي کارتون هاي زيبا و معروف مي نشيند و طبق آخرين استاندارد هاي بين المللي زبان انگليسي را فرا مي گيرد.

يکي از برترين ويژگيهاي اين مجموعه که تمامي منتقدان آن را تاييد و به عنوان پوئن بسيار مثبت در نظر گرفته اند، ايجاد علاقه و انگيزه فراوان براي يادگيري زبان انگيسي است چرا که کودک و نوجوان به هيچ عنوان هنگام آموزش احساس خستگي نکرده و از مشاهده فيلم ها و کارتون هاي آموزشي زيبا و دوست داشتني لذت برده و زبان انگليسي را فرا مي گيرد !

اين محصول ارزشمند که همراه با خود ??? ساعت آموزش زبان و سرگرمي را براي کودکان شما به ارمغان مي آورد، در قالب پکيجي کامل براي کودکان ? الي ?? سال منتشر شده است که براي اولين بار تکنولوژي تشخيص صدا و تلفظ کودکان يا همان Speech Recognition را براي يادگيري زبان کودکان به ارمغان آورده است.

ويژگيهاي اين مجموعه آموزشي به طور خلاصه:
ويژگي منحصر به فرد و انحصاري تشخيص صدا و تلفظ Speech Recognition اين نرم افزار که کودک از طريق ميکروفون با نرم افزار کلمات را تکرار مي کند و نرم افزار اشکالاتش را تصحيح و به او گوش زد مي کند !
- بيش از ??? بازي و سرگرمي آموزشي زبان در ?? دسته مختلف که به کاربرد لغات به صورت عملي در جملات بسيار کمک مي کند.
- تمرين مهارت هاي ويژه نوشتن براي کودکان ? – ?? سال ( بازي پازل و معما، حل جدول، تمرين املا و ديکته و دهها تمرين و بازي آموزش ديگر.. )
- ساختن يک شخصيت در ابتداي کاربا نرم افزار با نام، چهره ، لباس و ديگر مشخصات فرزند شما و سپري کردن مراحل آموزشي در محيط مجازي با مشخصات شخصي خود !
- دو شخصيت دوست داشتني پروفسور و طوطي در مراحل بازي آموزگار و راهنماي کودک شما هستند !
- تمرين عالي يادگيري لغات، تلفظ، و حتي املا و گرامر براي تمامي کودکان در محيطي کاملا کودک پسند.
اين مجموعه با استفاده از آخرين اصول روانشناسي کودکان طراحي و ارائه گرديده و جهت پخش در موسسات و کلاسهاي آموزش زبان سطح کودکان بسيار مناسب و عالي مي باشد.

اين مجموعه بي نظير در قالب سه عدد سي دي عرضه مي شود.


قيمت: 8200 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان انگليسي براي کودکان روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان انگليسي براي کودکان




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی