خريد اينترنتي آموزش زبان انگليسي در خواب
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش زبان انگليسي در خواب


آموزش زبان انگليسي در خواب


امواج مغزي انسان در حالـــت خواب با حالـــت بيداري تفاوت مي کند. وقتي انسان خواب است امواج مغزي او شکل خاصي مي گيرند و به همين دليل انسان خوابيده فقط آن امواج را مي شناسد و با آن امواج واکنش هاي بدن خود را تنظيم مي کند.حال تصور کنيد که يک دوره کامل آموزش انگليسي به صورت صوتي (و به شکل آموزش زبان مادري يعني ابتدا درس به فارسي تشريح و سپس به زبان انگليسي ارائه شود.) حاوي بيش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزي حالـــت خواب مدوله شود. يعني به اصطلاح مهندسي مخابرات پوش امواج مغزي اصوات آموزشي باشند. در اين حالـــت مغز ضمن پذيرش امواج خواب عميق ، امواج ضميمه و پوش آن را نيز بدون مقاومت مي پذيرد و آنها را به دروني ترين لايه هاي خود راه مي دهد. اکنون فرض کنيد با تکنيک ‌binaural صداهاي آموزشي فضايي شوند. يعني به شکلي درآيند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابيده احساس کند که به جاي يک صداي بيروني از درون فضاي سرش صداها بيرون مي آيند (يعني درست حالـــتي که انسان وقتي با خودش حرف مي زند و گفتگوي دروني روزانه خود را شکل مي دهد).

در اين حالـــت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتي را بدون هيچ پيشداوري به درون حافظه عميق و ضمير ناخودآگاه ارسال مي کند. و چند ساعت بعد که فرد از خواب بيدار مي شود مي بيند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگليسي برايش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با يک مطلب احساس مي کند که قبلا آن را جايي شنيده است و برايش بسيار آشنااست. با توجه به اينکه اين شيوه يادگيري مستقيما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزي صورت مي گيرد ، اثر بخشي آن فوق العاده است. اين در حالي است که درس هاي آموزشي انتخابي همزمان فارسي و انگليسي هستند و در نتيجه فرد احساس مي کند که درس هاي انگليسي داده شده در حقيقت بخشي توسعه يافته از واژه نامه و دايره لغات فارسي او هستند و به قولي ديگر زباني جديد نياموخته بلکه همان زبان مادري اش را توسعه داده است که اين شکل يادگيري زبان عالي ترين و صحيح ترين شکل ممکن براي آموختن يک زبان جديد است.
مجموعه يادگيري انگليسي در رويا با حضور بيش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهيه شده است و در نوع خود عالي ترين شکل آموزش سريع زبان انگليسي براي تمام سنين محسوب مي شود.

سوالات مربوط به آلبوم يادگيري انگليسي در خواب :
سوال: چگونه مي توان در خواب انگليسي ياد گرفت؟ همه مي دانيم که در حالـــت خواب ذهن هشيار شخص فعال نيست و در اين شرايط چگونه ممکن است فرد بتواند مطلبي را ياد بگيرد؟
جواب: علاوه بر شيوه يادگيري هشيارانه ، انسان داراي استعداد يادگيري مطالب جديد به صورت ناخودآگاه و به کمک ضمير ناهشيار نيز مي باشد. با گذشت سن مقاومت و اينرسي ذهن در مقابل يادگيري مطالب جديد ، بخصوص زبان هاي جديد بيشتر مي شود.مقاومت ذهن هشيار در مقابل فرآيند يادگيري زبان جديد بسيار بيشتر از مطالب علمي بکر و تازه است ، چرا که زبان ابزار تفکر ماست و ما در طول شبانه روز به کمک زبان مادري خود دائم در حال صحبت کردن با خود و در حقيقت فکر کردن هستيم و بديهي است که يادگيري لغات جديد به معناي وسعت بخشيدن به دايره تفکر است که معمولا ذهن به خاطر ترس از ناشناخته ها هميشه در اين خصوص مقاومت زيادي از خود نشان مي دهد. برعکـس وقتي انسان خواب است ، دخالـــت ضمير هشيار و به بياني دانسته هاي قبلي در فرآينده يادگيري و يادسپاري به حداقل مي رسد و در نتيجه کالبد شخص براي جذب مطالب جديد مستعد تر و آماده تر است.

ماحصل مطالب فوق را مي توان اينگونه خلاصه کرد که انسان در خواب براي يادگيري مستعد تر و آماده تر است ، چرا که دخالـــت افکار و باورهاي مزاحم و منطقي در اين حالـــت به حداقل مي رسد. از سوي ديگر بدن انسان و بخصوص ذهن انسان به خاطر ذات الکتروشيميايي فرآيند تفکر دائم در حال تشعشع امواج فرکانس پائين آکوستيکي است که اين فرکانس ها براي تمام اجزاي بدن بخصوص بخش هاي مختلف مغز آشنا مي باشند. براي هر فرکانس يک حالـــت روحي خاص وجود دارد که اين موضوع در خصوص حالـــت روحي يادگيري لغات و اصطلاحات و جملات زبان جديد نيز صادق است. با کمک نرم افزارهاي مولد امواج مغزي ما موفق شديم دقيقا امواج مربوط به يادگيري را شناسايي و بازتوليد نمائيم و با تلفيق اين امواج با مطالب آموزشي انگليسي و به کمک تکنيک سه بعدي سازي و پخش صدا به صورت سوپر استريوي ديناميکي در داخل مغز، اين امکان را فراهم سازيم تا ضمير ناخودآگاه از حالـــت بي حسي و عدم دخالـــت بخش منطق و هشيار ذهن سود جسته و به طور سريع و غير خطي و حسي لغات جديد و آهنگ تلفظ و احساس پنهان در ديالوگ ها را فورا جذب و به طور ماندگار در خود حفظ کند.ما به کمک تکنولوژي نوين نرم افزار و دستاوردهاي جديد دانش روانشناختي مغز موفق شده ايم به طور عملي موضوع يادگيري انگليسي در خواب را از حالـــت يک نظريه علمي تخيلي به يک واقعيت تبديل کنيم.

سوال : لطفا تکنولوژي مورد استفاده در آلبوم انگليسي در رويا را بيشتر توضيح دهيد:
جواب : مغز انسان از لحظه تولد تا پايان عمر به طور دائم و شبانه روزي براساس چهار موج اساسي ، امواجي با فرکانس بسيار پائين و غير قابل شنيدن براي گوش از خود منتشر مي کند که بسته به حالات روحي انسان اين امواج ترکيب هاي مختلفي به خود مي گيرد. براي مثال امواج لحظات آرامش و مديتيشين با امواج مغز هنگام مطالعه و تمرکز بالا تفاوت دارد. در واقع بين حالات روحي و رواني و ذهني انسانها و امواج مغزي آنها يک تناظر يک به يک و قابل اثبات وجود دارد که اين تناظر و ارتباط غير قابل انکار مبناي توليد سيستم هاي مولد امواج مغز و بازخوراندن اين امواج از طريق مدوله کردن با امواج صوتي و موزيک هاي قابل شنيدن است.از سوي ديگر انسان به خاطر داشتن دو گوش در طرفين سر و اختلاف زماني کوچکي که دررسيدن يک صداي واحد به دو گوش وجود دارد توانايي تشخيص محل و جهت و فاصله صدا را پيدا مي کند. يعني اگر از طريق هدفون صدا يا پيامي صوتي به دو گوش و البته با تاخير اندکي نسبت به هم ارسال شود، مغز به طور ناخودآگاه در درون خود عمل جهت يابي را انجام مي دهد و با ايجاد فضايي سه بعدي و مجازي منبعي مجازي را براي صدا در سمت دلخواه شما (که با تاخير زماني قابل کنترل است) ايجاد مي کند. به اين نوع سه بعدي سازي پيام هاي صوتي به کمک مغز توليد امواج Binaual Wave Generating مي گويند که اساس کار تمام سيستم هاي مدرن نرم افزاري توليد امواج مغزي در جهان به شمار مي آيد.

سوال : درس هاي اين مجموعه به چه صورت ارائه مي شوند؟
جواب : درس هاي اين مجموعه به دو زبان انگليسي و فارسي ارائه مي شود و هدف از طراحي اين مجموعه ايجاد يک دنياي مجازي و رويايي در ذهن زبان آموز به کمک مغز اوست . درس ها به صورت صوتي و به فرمت mp3 روي سه عدد سي دي قرار داده شده و هر سي دي شامل بيش از پانزده ساعت درس و تمرين مي باشد.سطح درس ها از حالـــت ابتدايي شروع و تا حالـــت مکالمات پيشرفته ادامه پيدا مي کند. فارسي بودن توضيحات تک تک جملات و کلمات درس ها اين امکان را در اختيار ضمير ناخودآگاه قرار مي دهد تا با حداقل انرژِي معنا و مفهوم ديالوگ ها را جذب کند. نحوه استفاده از اين مجموعه به اين صورت است که هدست را روي گوش خودقرار داده و سپس دستگاه پخش صدا (که مي تواند هر دستگاه پخش mp3 باشد) را روشن کرده و چشمان خود را ببنديد و به خواب فرو رويد. ازآنجا که درس ها روي امواج مغزي مدوله شده اند ، شما بعد از چند دقيقه باکمال حيرت متوجه مي شويد که افرادي بسيار نزديک شما در حال مکالمه انگليسي و فارسي با هم مي باشند. اگر چشمان خود را ببنديد به خاطر غريب بودن تکنولوژي بلافاصله خود را در داخل يک کلاس ذهني مي بينيد که استاد در حال حرکت و به صورت ديناميک مطالب را به دو زبان انگليسي و فارسي تدريس مي کند. از آنجا که همراه هر جمله و پارگراف بلافاصله معناي فارسي آن هم تکرار مي شود ، ذهن شما به طور خود به خود بين جملات فارسي و انگليسي تناظر معنايي کشف مي کند و بعد از يک ساعت ديگر ذهن صرف نظر از زبان درس ارائه شده معناي آن را خود به خود درمي يابد. انگار به يک باره انگليسي بودن زبان درسها براي ذهن بي معنا مي شود و مغز شما بلافاصله بعد از اداي هر کلمه و جمله انگليسي ، فورا معناي آن را درمي يابد. گويي شما با زبان مادري خود آن جمله را درک کرده ايد و اين اوج اعجاز و فو ق العادگي اين مجموعه محسوب مي شود.

طبيعي است که به مرور شما به خواب مي رويد و در رويا شخصيت هايي مي بينيد که در حال گفتگو و صحبت و اداي جملاتي هستند که از گوشي پخش مي شود. تعجب هم ندارد! ذهن شما بر اساس معناهايي که از صداهاي دريافتي مي گيرد اقدام به رويا سازي مي کند و روياهاي شما را با اتفاقات درسها هماهنگ و همنوا مي سازد.

بديهي است که اصوات mp3 اين مجموعه قابل انتقال به کول ديسک ها و حافظه هاي قابل حمل و دستگاه هاي پرتابل mp3 Player نيز مي باشند.
مجموعه ” انگليسي در رويا ” براي هرزبان آموز در هر سن و سالي مناسب است. سرعت يادگيري درس ها و لهجه هاي صحيح در اين روش فوق العاده و اعجاب آور است. بعد از هر بار خوابيدن احساس قدرتمندي از توانايي درک مکالمات وجود شما را فرا مي گيريد و شما با گوش کردن به اخبارها و تماشاي فيلم هاي زبان اصلي در مقابل چشمان حيرت زده اطرافيان خود ، به راحتي قادر به درک عميق معناي مکالمات و گفتارها و ترجمه آنها خواهيد بود. به جرات مي توان گفت که در عرض کمتر از ده روز شما مي توانيد با استفاده از اين مجموعه به اندازه يکـسال کلاس رفتن و مطالعه کلاسيک زبان پيشرفت کنيد!

Sleep English يا آلبوم يادگيري مکالمه انگليسي درخواب مجموعه اي است بي نظير وکامل از ?? درس وتمرين آموزش مکالمات زبان انگليسي که درسها بصورت گفتاري وبه فرمت فايل هاي صوتي mp3 (( قابل استفاده باتمام وسايل پخش سي دي هاي صوتي )) وبه ? زبان فارسي و انگليسي همزمان ارائه مي شود. صداها با تلفيق دو تکنولوژي زنده نمايي صحنه هاي صوتي درداخل جمجمه يا Binaural Sounds وتکنيک منحصر به فرد همسازي و همگامي مغزي Brain Synchronizing ازطريق هدفون براي مغز هنگام خواب ، قابل شنيدن مي باشند وبه دليل همراه داشتن امواج خاص فعال سازي ذهن هنگام پخش درس ها ، مغز شما رادرعالي ترين شرايط کاري (يعني درخواب ودرزمان استراحت) ‌و به راحت ترين شيوه ، با واژه ها و جملات اساسي زبان آشنا مي سازد.

شما وقتي از خواب بيدار مي شويد در کمال حيرت مي بينيد که نسبت به روز قبل هزاران لغت جديد برايتان معنا دار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهيم مکالمات روزمره و نوشته هاي انگليسي را درک مي کنيد!!

اين مجموعه بي نظير در قالب يک عدد دي وي دي عرضه مي شود.


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش زبان انگليسي در خواب روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش زبان انگليسي در خواب




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی