فروش پستي آموزش جامع زبان Tell me more
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش جامع زبان Tell me more


آموزش جامع زبان Tell me more


در چهار سطح :

beginner

intermediate

advance

business

امروزه زبان انگليسي به يك پل ارتباطي گفتاري ميان مردم دنيا با يكديگر و به عبارتي زبان بين المللي و اول جهان مبدل گشته است و تمامي افراد براي پيشرفت در هر زمينه اي مستلزم تسلط بر اين زبان زنده و پوياي دنيا هستند . تمامي افراد در كشور عزيزمان براي يادگيري اين زبان در اولين گام پاي به موسسات و مراكز آموزشي مي گذارند تا با شبيه سازي محيطي انگليسي زبان از چندين و چند دانش آموزش يكديگر را در چنين محيطي قرار داده و بر اثر تكرار و تمرين در طول زمان مهارت سخن گفتن را به تدريج فرا گيرند . اين پديده كه در حدود يك يا چند سال و با صرف هزينه و زمان بسيار زيادي به طول مي انجامد كه در قياس با راههاي نوين امروزي ديگر امري مقرون به صرفه در دنياي بسيار پرمشعله امروزي از ديدگاه بسياري افراد به نظر نمي رسد.

Tell Me More Premium Performance v9.0 نرم افزاري فوق حرفه اي و قدرتمند در زمينه آموزش زبان انگليسي و نسخه جديد نرم افزار بسيار محبوب Tell Me More Premium 8.0 براي آموزش سطوح مختلف زبان است که از سوي شرکت Auralog براي آموزش الکترونيک و آسان زبان انگليسي براي تمامي کاربران عرضه شده است و از سوي اکثر منتقدان نرم افزار دنيا لقب "برترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي دنيا " را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جايگيري در رتبه اول و کسب مدال طلاي برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا براي چندمين سال پياپي در وبسايت نقد نرم افزاري دنيا TopTenReviews است . منتقدان سايت TopTenReviews اين نرم افزار را "بهترين گزينه نرم افزاري در دسترس براي آموزش زبان انگليسي معرفي کرده اند و آن را به وضوح در صدر نرم افزارهاي همرده در زمينه آموزش زبان قرار داده اند". به علاوه استفاده اين نرم افزار در بسياري از مراکز مطرح و علمي دنيا موجب اطمينان اکثر خريداران از منحصر به فرد بودن و خريد آن شده است .

اين نرم افزار حرفه اي شامل 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي در 10 سطح مختلف از مقدماتي تا پيشرفته است که با خود 10000 تمرين مختلف براي يادگيري مهارت هاي مختلف زبان انگليسي را داراست ! (هم انگليسي امريکايي American English و هم انگليسي بريتانيايي British English)

که تمامي مهارت هاي يادگيري زبان از قبيل Listening يا مهارت گوش دادن، Speaking يا مهارت صحبت کردن، Reading يا مهارت خواندن و Writing يا مهارت نوشتن را در کنار تمرينات متنوع گرامري Grammer ، لغات Vocabulary و حتي تمرينات مرتبط با آشنايي با فرهنگ انگليسي Culture داراست ! تمامي تمرين ها در محيطي کاملا Interactive و پويا و به صورت چندرسانه اي همراه با نرم افزارهاي مختلف دروني ديالوگ و تشخيص صدا همراه است !
- بهره گيري از قدرتمندترين نرم افزار تشخيص صدا در دنياي نرم افزارهاي آموزشي

Tell Me More Performance 9.0 از آخرين فن آوري نرم افزاري تشخيص صدا بهره مي برد که تاثير گذار ترين راه براي بهبود تلفظ يک شخص زبان آموز است !

شما به زيبايي هنگام تلفظ به اشتباهات خود پي ميبريد و نرم افزار به صورت کاملا هوشمند با هوش مصنوعي بالاي خود ايراد هاي شما را به شما در محيطي انيميشن و با گراف هاي نموداري مختلف مي گويد تا شما آنها را رفع نماييد!
- بيش از 10 ساعت ويديو آموزشي
بهره گيري از ويديو هاي آموزشي چند رسانه اي که علاوه بر آشنايي با فرهنگ زبان، شما خود را در نقش شخصيت هاي ويديو نيز قرار مي دهيد !

بيش از 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي

كمك گرفتن از پيشرفت هاي علم نرم افزار و بهره گيري از قابليت هاي رايانه يكي از مدرن ترين شيوه هاييست كه براي آموزش زبان مخصوصا زبان انگليسي در بسياري از كشورهاي پيشرفته دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد .

Tell Me More Premium 9.0 نرم افزاري فوق حرفه اي و قدرتمند در زمينه آموزش زبان انگليسي كه از سوي اكثر منتقدان نرم افزار دنيا لقب "برترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي دنيا " را از آن خود كرده است كه نمونه بارز آن جايگيري در رتبه اول و كسب مدال طلاي برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا براي چندمين سال پياپي در وبسايت نقد نرم افزاري دنيا TopTenReviews است . به علاوه استفاده اين نرم افزار در بسياري از مراكز مطرح و علمي دنيا سبب موجب اطمينان اكثر خريداران از منحصر به فرد بودن و خريد آن شده است .

اين نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعي بالايش، درست همانند يك معلم خانگي فوق هوشمند و خستگي ناپذير، تمامي اركان مورد نياز براي آموزش زبان انگليسي و تمامي مهارت هاي لازم يادگيري هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنيدار، گفتار، دايره لغات و گرامر و حتي فرهنگ مورد نياز يادگيري كشورهاي سخن گوينده آن زبان را به تمرين و تكرار وا مي دارد و داراي سطوح مختلفي از مبتدي تا پيشرفته مي باشد كه براي تمامي افراد در پكيج هاي مختلفي از سوي كمپاني سازنده عرضه شده است .




چرا Tell Me More Premium 9.0 را برترين نرم افزار آموزش زبان دنيا مي ناميم ؟

- به دليل دارا بودن بيش از 5 ميليون كاربر راضي در سرتاسر دنيا كه آماري منحصر به فرد و چشمگير است .

- به دليل استفاده همه روزه در بيش از 10000 آموزشگاه، دانشكده و مراكز علمي آموزش زبان در سراسر دنيا .

قابليت هاي منحصر به فرد Tell Me More Premium 9.0 قدرتمندترين نرم افزار آموزش زبان انگليسي در دنيا :

- ارائه شده در قالب سطوح مجزا و كامل مناسب براي تمامي افراد ، مقدماتي - متوسطه - پيشرفته

- بيش از 2000 ساعت آموزش زبان انگليسي كه بيشترين و سنگين ترين نرم افزار آموزش زبان در دنياست !

- بيش از 5000 تمرين و 37 نوع و زير شاخه از فعاليت هاي تمريني كه در قالب شش طبقه بندي و كارگاه تمريني درسي، فرهنگي، لغات، پرسش و پاسخ شفاهي و نوشتاري .




ارائه شيوه هاي مختلف مراحل يادگيري زبان

- سيستم انتخابي تمريني يا Free-to-Roam كه انتخاب دسته تمرين هاي مورد نياز روز شما را به شما مي دهد .

- سيستم هوشمند Guided Mode كه به شما مسير هاي يادگيري و تمرين را بر طبق فعايلت هاي شما و ميزان استعدادتان پيشنهاد مي كند .

- سيستم فوق هوشمند Dynamic Mode كه همانند يك معملم خانگي مرحله به مرحله پيشرفت شما را ارزيابي كرده و تمارين مورد نياز بعديتان را پيش رويتان قرار مي دهد .

بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي آموزش زبان در دنيا در زمينه گفتار يا Speaking

- سيستم تشخيص صداي بسيار پيشرفته كه صداي شما را به خوبي آناليز و

شناسايي مي كند و ايراد تلفظي شما را رفع مي كند .



- بهره گيري از فن آوري نوين S.E.T.S. يا Spoken Error Tracking System كه به يافتن ايرادهاي تلفظي و نمايش دقيقي ايراد هاي شما مي پردازد كه با تمرين بلافاصله مانع تكرار آن در شخص و موجب تصحيح اين ايراد براي هميشه مي شود.

- بهره گيري از انيميشن هاي سه بعدي و شبيه سازي هاي صورت و حركات لب

كه به يادگيري تلفظ صحيح كلمات بسيار كمك مي كند .


در چهار سطح :

beginner

intermediate

advance

business

در چهار دي وي دي

فقط 4000 تومان !! ارزانتر از همه جا


قيمت: 5000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش جامع زبان Tell me more روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش جامع زبان Tell me more




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی