خريد پستي Study English IELTS Preparation Mega Pack
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

Study English IELTS Preparation Mega Pack


Study English IELTS Preparation Mega Pack






IELTS نامي معروف و محبوب در ميان زبان‌آموزان سراسر جهان است. اگر شما نيز در ميان مجموعه‌هاي متفاوت آموزش زبان در جستجوي بهترين‌ها بوده باشيد، بي‌شک اين نام را در بالاترين قسمت جدول تصميم‌گيري خود قرار داده ايد. اين بسته حاوي Study English IELTS Preparation Mega Pack، يکي از بي‌نظيرترين مجموعه هاي آموزش زبان، با حجم بيش از ?? گيگابايت مي‌باشد.
اين کلکسيون عظيم شامل تمامي کتاب‌ها، آزمون‌ها، فيلم‌هاي آموزشي، فايل‌هاي صوتي و نرم‌افزار آموزش زبان انگليسي IELTS مي‌باشد. بنابراين اين بسته مي‌تواند يک عامل بسيار قدرتمند و اثرگذار، براي پيشرفت چشمگير شما که در سطوح متوسط قرار داريد به سوي سطوح حرفه‌اي باشد.


معرفي محصول:

International English Language Testing System يک سيستم‌ بين‌المللي و گسترده آزمون زبان انگليسي مي‌باشد. اين سيستم در بين اقشار مختلف و ملت‌هاي گوناگون مورد توجه و استقبال زيادي قرار گرفته و تاکنون سهم بسزايي در آموزش زبان‌آموزان سراسر جهان ايفا نموده است.
افراد مختلف با سليقه‌ها و توانايي‌هاي متفاوت، هر يک با شيوه خاصي از آموزش بيشتر از ديگر روش‌ها ارتباط برقرار کرده و در برنامه يادگيري خود از متدهاي خاصي استفاده مي‌کنند. استفاده از تمامي متدهاي آموزشي با تاکيد بر متد ويژه شخصي بهترين روش براي يادگيري عميق مفاهيم و حفظ موارد به صورت ماندگار مي‌باشد.
در بسته آموزشي Study English IELTS Preparation Mega Pack تمامي آنچه که شما براي آموزش زبان انگليسي بدان‌ها نياز خواهيد داشت، گنجانده شده است. اين بسته شامل بخش‌هاي متفاوتي است که تمامي جنبه‌هاي زبان انگليسي را در برگرفته و آموزش و تمرين مباحث گوناگون را از حفظ لغات تا يادگيري گرامر و توانايي مکالمه و فهم زبان انگليسي، فراهم آورده است.
اين بسته شامل کتاب‌هاي الکترونيکي به علاوه فايل‌هاي صوتي، فيلم‌هاي آموزشي زبان انگليسي، تمرين‌هاي مختلف گرامري و حفظ لغات، تمرين مکالمه و فهم زبان انگليسي به صورت مسلط و حرفه‌اي و آزمون هاي زبان انگليسي براي جامعه آکادميک يا مهاجران به کشورهاي خارجي و البته تمامي کساني که ضرورت آموزش زبان را درک نموده‌اند، مي‌باشد.

محتويات اين بسته به اجمال عبارتند از:

Cambridge Advanced Learners Dictionary
Cambridge Grammar for IELTS Student’s Book with Answers and Audio
Cambridge IELTS 1 to 8 Series With Answers and Audio Files
Check Your Vocabulary For IELTS
English Grammar and Vocabulary References
ادامه ليستEnglish Tests Material (GRE, TOEFL, IELTS), General English Improving Material
Focus on Skills for IELTS Foundation (Book and Audio)
IELTS & IELTS2
IELTS’s Books
Main Material For IELTS
Study English IELTS Preparation
بسته‌بندي شکيل و زيبا

شرح بخش‌هاي مختلف مجموعه:

?- Cambridge Advanced Learners Dictionary

جديدترين و کاملترين نسخه ديکشنري محبوب و مشهور Cambridge Advanced Learners که يک ديکشنري پيشرفته و فوق‌العاده براي تمامي زبان‌آموزان مي‌باشد. اين فرهنگ لغات کاملا به‌روزرساني شده و شامل کلمات جديد و بخش‌هايي تحت عنوان نقشه‌ها و تصاوير مي‌باشد. در اين نسخه از اين فرهنگ لغات معروف بخشي براي اصلاح عبارات و کمک به هرچه دقيق‌تر شدن آن گنجانده شده است

?- Cambridge Grammar for IELTS Student’s Book with Answers and Audio

براي آشنايي کامل با دستور زبان انگليسي و موفقيت در آزمون‌هاي IELTS شما نياز به يک مرجع جامع براي آموزش گرامر زبان انگليسي و توضيحات کامل دستور زبان داريد که ما در اين بسته استثنايي فرصت شرکت در يک کلاس آموزشي شگفت‌انگيز در خانه را برايتان مهيا ساخته‌ايم. با استفاده از اين کتاب آموزش گرامر و همچنين گوش دادن به فايل‌هاي صوتي مرتبط با آن نه‌تنها به صورت اثربخش گرامر را فرا خواهيد گرفت بلکه مهارت‌هاي شنيداري خود را نيز در حوزه زبان انگليسي ارتقا خواهيد بخشيد.

?- Cambridge IELTS 1 to 8 Series With Answers and Audio Files

سري کتاب‌هاي ارزشمند آموزش زبان IELTS که به‌ صورت ويژه براي دانشگاه کمبريج منتشر شده‌اند و حاوي تمامي آنچه که براي آموزش زبان انگليسي مورد نياز است، مي‌باشند نير در اين بسته گنجانده شده است. برخي از اين کتاب‌هاي داراي فايل‌هاي صوتي نيز مي‌باشند.

?- Check Your Vocabulary For IELTS

در اين بخش يک کتاب الکترونيک جهت ارتقاي سطح تسلط بر واژگان انگليسي فراهم آمده است. اين کتاب نيز از جمله منابع آموزشي IELTS بوده و مناسب با استانداردهاي اساسي مي‌باشد.

?- English Grammar and Vocabulary References

اين بخش نيز همانند بخش فوق يک کتاب الکترونيکي با فرمت PDF جهت آموزش و تمرين واژگان و گرامر زبان انگليسي با توجه به استانداردهاي جهاني است.

?- English Tests Material (GRE, TOEFL, IELTS)


در اين بخش به آزمون‌هاي متفاوت زبان انگليسي با تاکيد بر جنبه‌هاي متفاوتي نظير واژگان، گرامر و لهجه پرداخته شده است. اين آزمون‌ها شما را از نقاط ضعف موجود در مهارت زبان انگليسي خود آگاه نموده و براي آزمون‌هاي متفاوت واقعي در مقاطع مختلف آماده مي‌سازد.

?- Focus on Skills for IELTS Foundation (Book and Audio)


در اين قسمت از بسته استثنايي آموزش زبان IELTS فايل‌هاي صوتي و کتاب‌هايي جهت تمرکز و تمرين بيشتر روي جنبه‌هاي مختلف زبان انگليسي فراهم آمده است. با استفاده از اين منافع شما قادر خواهيد بود به ‌صورت فشرده و با سرعت بالايي مهارت‌هاي زبان انگليسي خود را ارتقا داده و براي آزمون‌هاي IELTS يا هر آزمون معتبر ديگر اماده شويد.

?- IELTS & IELTS2

اين بخش به‌طور اختصاصي به آزمون‌هاي IELTS به عنوان معتبرترين آزمون بين‌المللي پرداخته است.

?- IELTS’s Books

در اين قسمت ساير کتاب‌هاي مرتبط با IETLS گنجانده شده است که همگي ازجمله بهترين‌هاي حوزه خود بوده و مورد توجه افراد زيادي در سرتاسر جهان واقع شده اند.

??- Main Material For IELTS

فيلم‌هاي آموزشي ازجمله روش‌هايي هستند که طرفداران بسياري دارند. Main Material For IELTS يک فيلم آموزش زبان شگفت‌انگيز مي‌باشد.

??- Study English IELTS Preparation

اين بخش نيز همانند بخش فوق يک فيلم آموزش زبان بسيار اثربخش و مفيد مي‌باشد.

اين مجموعه در ? دي وي دي با بسته‌بندي زيبا و شکيل درب منزل شما عزيزان، تقديم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحويل داده مي‌شود.


قيمت: 16000 تومان
لطفاً براي خريد Study English IELTS Preparation Mega Pack روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد Study English IELTS Preparation Mega Pack




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی