فروش پکيج جديد راهکار‌هاي عملي افزايش فروش 2011
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

پکيج جديد راهکار‌هاي عملي افزايش فروش 2011


پکيج جديد راهکار‌هاي عملي افزايش فروش 2011


پکيج جديد راهکار‌هاي عملي افزايش فروش 2011

براي شرکت ها و بيزينس‌هاي کوچک (دوبله فارسي)






شامل ايده‌هاي ناب براي همه

- مديران

- شرکت ها

- فروشگاه ها

- کار آفرينان

- دفاتر و بنگاه‌هاي خدماتي



در اين دوره آموزشي ايده هاي فراواني خواهيد يافت که
مي تواند فروش شما را به مقدار قابل توجهي افزايش دهد.

اين دوره آموزشي نتيجه سالها تحقيق و همچنين تجربيات شخصي در زمينه فروش است. ما در مورد راههايي صحبت خواهيم کرد که باعث مي شوند ، درآمد شما بلافاصله افزايش يابد.

در اين دوره به سيستمي خواهيم پرداخت که متشکل از روشهاي بازاريابي ، برنامه هاي تبليغاتي و ترفندهاي فروش و استفاده از همکاري ديگران و بکارگيري اينترنت است.

شما با گذراندن اين دوره و ايجاد تغييرات در نحوه صحبت با مشتريان ، برقراري تماسهاي تلفني ، نوشتن نامه ها و مطالب تبليغاتي و استفاده از اينترنت ، باعث خواهيد شد تا مشتريان با رضايت کامل پولهايشان را به شما بدهند و محصولات و خدمات شما را خريداري نمايند.

حتي اگر در شرايط مالي سختي بسر مي بريد و بودجه محدودي براي بازاريابي و تبليغات داريد ، بازهم مي توانيد درآمد خود را افزايش دهيد. ايجاد تغييراتي کوچک در برنامه روزانه ، مي تواند درآمد شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد.

در حقيقت روزانه هزاران شرکت درآمد قابل توجهي را از دست مي دهند ، زيرا از امکاناتي که در اختيارشان است ، بخوبي استفاده نمي کنند. شما احتمالا با صرف وقت، انرژي و هزينه فراوان به اينجا رسيده ايد.

شما در شرکت خود منابع بسيار باارزشي جمع آوري کرده ايد که شايد گزارشات حسابداري آنها را نشان ندهند. فهرست مشتريان کنوني ، روابط دوستانه با تامين کنندگان کالا ، اطلاعات و تخصص کارمندان و ... ما در اين دوره تمامي اين امکانات را به درآمد تبديل خواهيم نمود.

با خريد اين بسته آموزشي، دقيقا چه چيزي را دريافت خواهم کرد؟
اين دوره يک سي دي آموزشي است که بر روي آن ، نسخه صوتي اين دوره آموزشي و همچنين کتاب الکترونيکي بصورت فابل pdf قرار دارد. طول اين دوره 2 ساعت است و فايلهاي صوتي بصورت MP3 ذخيره شده اند. کل دوره به چهار فايل 30 دقيقه اي تقسيم شده است. شما مي توانيد با انتقال هرکدام از فايلها بر روي تلفن همراه يا پخش کننده ام پي تري ، در طول رانندگي، رفت و آمد و انجام کارهاي ديگر ،به اين دوره گوش کنيد. همچنين در صورت دسترسي به کامپيوتر، مي توانيد، کتاب الکترونيکي را مطالعه نماييد و يا آنرا بر روي کاغذ چاپ کنيد.


در قالب يک DVD

ارسال سربع به سراسر کشور









قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد پکيج جديد راهکار‌هاي عملي افزايش فروش 2011 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد پکيج جديد راهکار‌هاي عملي افزايش فروش 2011




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی