خريد اينترنتي طرح توجيهي توليد ورق هاي پليمري PE,PP,ABS
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طرح توجيهي توليد ورق هاي پليمري PE,PP,ABS


طرح توجيهي توليد ورق هاي پليمري PE,PP,ABS


طرح توجيهي توليد ورق هاي پليمري PE,PP,ABS . . .


محصولات :

1-ورقهاي پلي کربنات :
1-1ورقهاي صـاف پـلـي کـربـنـات
پلي کربنات ، پلاستيکي آمورف و شفاف است که چقرمگي و مقاومت حرارتي بالايي دارد . اين پلاستيک تا دماي 140 درجه سانتي گراد سختي بالاي خود را حفظ مي کند . خواص عايق الکتريکي خوبي دارد و خود اطفاء‌ در برابر حريق است . اين پلاستيک از چگالي 2/1 برخوردار بوده که نسبت به پلاستيکهاي مهندسي ديگر سبکتر است . از جمله محاسن پلي کربنات مقاومت آن در مقابل رنگ پذيري از مايعات رنگي همچون چاي ، قهوه ، آب ميوه ، جوهر و مواد شوينده است .
1-2ورقهاي مـوجـدار پـلـي کـربـنـات
با توجه به شيار دار بودن اين صفحات و خاصيت مقاومت در برابر گرما و سرما و مقاومت در برابر ضربه هاي شديد و خاصيت بسيار بالاي عبور دهي نور اين محصول محيط متعادلي را بوجود آورده و احساس غنا و زيبايي را در ديد تشديد مي کند.
1-3ورقهاي هـاي مـشـجـر
اين شيشه ها با استفاده از روشROLL OUT توليد ميگردد، ضخامت توليد اين ورقها بين 2/1 تا 10 ميليمتر ميباشد. از آنجائيکه نقش روي اين شيشه ها سبب شکست نور ميشود شئ پشت شيشه ها به طورکامل و با وضوح ديده نميشود ، اين شيشه ها با توجه به طرحهاي زيبا در رنگهاي متنوع توليد و داراي ظاهري زيبا مي باشند.

ويـژگـيـهاي صـفـحـات صـاف پـلـي کـربـنـات
? خواص شيميايي
ورقهاي پلي کربنات در درجه حرارت اتاق ، ودر مقابل اسيد هاي الي و معدني ،روغنها و محلول نمکهاي خنثي ، هيدروکربنهاي آليفاتيک و الکلها مقاوم مي باشند . مقاومت شيميايي اين ورقها در مقابل بسياري از مواد پاک کننده درزگيرها و چسب هاي موجود در بازار با توجه به نتايج آزمايشهاي متعدد محرز گرديده است .
? مقاومت در برابر ضربه و خراش
مقاومت ضربه اي ورقهاي پلي کربنات 250 برابر شيشه هم ضخامت با آن مي باشد . انواع ورقهاي پلي کربنات در برابر خش و خراش در شرايط بسيار سخت آزمون ، مقاومتي نزديک به شيشه از خود نشان مي دهد.
?مقاومت در برابر کشش و خمش(انعطاف پذيري)
مقاومت کششي ورقهاي پلي کربنات بيش از 70 نيوتن بر ميليمتر مربع (N/mm²) در حد تسليم فيزيکي اين ورقها مي باشد، مقاومت خمشي اين ورقها در حدود 2500 نيوتن بر ميليمتر مربع (N/mm²) مي باشد که از مقاومت مطلوبي به شمار مي رود .
? عايق حرارتي و صرفه جويي در مصرف انرژي
ورقهاي پلي کربنات نور خورشيد را جذب و در نتيجه هزينه تهويه مطبوع را در فصل گرما کاهش مي دهند، اين ويژگي در زمستان نيز باعث صرفه جويي در مصرف سوخت شده و به دليل خاصيت عايقي بهتر نسبت به شيشه ، ساليانه مي توان به ميزان 30 ليتر سوخت مايع به ازاء‌هر متر مربع صرفه جويي نمود .
? خود خاموشي و اشتعال ناپذيري
ورقهاي پلي کربنات آتش نمي گيرد ، شعله ور نمي شود و در دماي بالاي حريق به آرامي ذوب مي شود و مانع گسترش آتش شده و به صورت خود به خودي خاموش مي شود.
? مقاومت در برابر اشعه ماوراء‌ بنفش UV و ساير شرايط جوي
اين محصول به دليل دارا بودن پوشش ضد اشعه ماوراء‌ بنفش UV در مقابل اين اشعه از مقاومت بسيار بالايي برخوردار بوده و رنگ آن در اثر تابش اشعه خورشيد تغيير نمي کند و ويژگي شفافيت خود را در مدت زمان طولاني حفظ مي کند .

کاربرد اين محصولات :
1-صـفـحـات صـاف پـلـي کـربـنـات
از مهمترين کاربردهاي بالقوه اين محصول استفاده به عنوان جايگزين شيشه در فروشگاههاي بزرگ و نماي ساختمانهاي بلند و برجها مي باشد. از جمله استفاده ورقهاي صاف پلي کربنات استفاده در مکانهايي است که نياز به رعايت مسائل امنيتي مي باشد زيرا اين محصول در قطرهاي بالا خاصيت ضد گلوله پيدا مي کند که بخصوص براي سالنهاي کنفرانس ، اجلاس سياسي، طلا فروشي و موزه ها قابل استفاده مي باشد .
قابليت توليد پلي کربنات بصورت ورقهاي با ضخامت متنوع ، وزن پائين ، مقاومت ضربه اي بالا ، مقاومت خوب در برابر خزش و سايش ، شفافيت عالي و قابليت يافتن خواص ضد اشعه UV ، خواص ضد گلوله و ... سبب شده است که از ورقهاي پلي کربنات بتوان بعنوان شيشه هاي ساختماني (‌براي مصرف عمومي و نيز ايمني )‌و همچنين نور گير سقف سازه ها و مصارف عمده ديگر استفاده نمود.
2-صـفـحـات مـوجـدار پـلـي کـربـنـات
به غير از منازل در کارخانه ها – دفاتر- ساختمانهاي عمومي و يا محيطهاي پرورش کودکان ، استخر ، گلخانه ، محل نگهداري دام و بسيار جاهاي ديگر از اين محصول مي توان استفاده کرد.
به علت استحکام و سبکي استفاده از آن راحت و به کار گيري آن اقتصادي است ، استفاده در سقف فروشگاهها – کارخانجات – انبارها – پارکينگهاي عمومي و غيره هزينه هاي روشنائي و متعادل نگه داشتن دما را کاهش و با رنگهاي متنوع باعث زيبايي محيط مي شود .
به علت نوردهي بالا فضولات دامها سريعتر خشک مي شود ، نسبت آبستني دامها بالا رفته و از گسترش بيماريها جلوگيري مي کند در نتيجه دامها از سلامت بيشتري برخوردار و هزينه نگهداري دام را کاهش مي دهد.
به علت شفافيت بالا ايجاد سايه نکرده و به دليل عايق بودن اين مواد قابل استفاده در گلخانه ها بخصوص در مناطق سردسير مي باشد و هزينه نگهداري را کاهش مي دهد.
«صفحات موجدار پلي کربنات امکان خلق ساخت و سازهاي بديع و جديدي را فراهم مي کند.»
3-شـيـشـه هـاي مـشـجـر
کاربرد هاي اصلي اين محصول در دربهاي شيشه اي ،‌ پارتيشن بندي داخل ساختمان ، استفاده در تراس ساختمانها و سرويسهاي بهداشتي مي باشد.

2-ورقه هاي پلي کربنات دو يا چند جداره
در مواردي که خصوصياتي چون شفافيت و مقاومت ضربه اي بالا در اولويت باشند ،ورقه هاي پلي کربنات hollow (دو يا چند جداره) ابعاد گسترده تري از صنعت شيشه را در مصارف مختلف به ما ارائه مي دهند .
اين نوع ورق ها داراي خواص فيزيکي ، مکانيکي ، الکتريکي ، و گرمائي عالي بوده که متضمن اعتبار قابل ملاحظه آنها در صنعت ساختمان و دکوراسيون داخلي است . اين ورق ها که سهم عمده اي در زيباسازي محيط اطراف ما دارند، در سرتاسر جهان کاربرد داشته و فروش قابل قبولي را دارد.
فراگير بودن و قابليت تغيير پذيري و انعطاف اين محصول ، باعث شده تا در ساخت بناهاي مختلفي همچون بيمارستانها ، مدارس ، ورزشگاهها و زير ساخت هاي عمومي ، به عنوان يک انتخاب ايده آل ، مورد توجه قرار گيرند.

ويژگي ورقهاي پلي کربنات دوجداره
1. مقاومت ضربه اي بالا :
1- ورق هاي پلي کربنات hollow ( 2 يا چند جداره ) از مقاومت ضربه اي چشمگيري ، بالغ بر 200 برابر مقاومت ضربه اي شيشه معمولي ( و يا تقريبا" 250 برابر بيشتر از مقاومت شيشه معمولي و 30 برابر بيشتر از مقاومت شيشه مورد استفاده در صنعت ساختمان است ) همچنين ، از مقاومت ضربه اي معادل 8 برابر نمونه آکريليک آن با ضخامت يکسان ، برخوردار مي باشد.
2- قابليت حفظ و نگهداري در مقابل اشعه ماوراي بنفش :
ورق هاي پلي کربنات hollow با پوشش يو وي مي تواند از انتقال اشعه هاي مضر ماوراي بنفش ، جلوگيري کند به گونه اي که از نفوذ تاثيرات منفي اين اشعه در محيط داخلي ، و همچنين تغيير رنگ ورق ، جلوگيري مي کنند.
3- وزن سبک :
وزن ورق هاي پلي کربنات hollow بين 6/1 تا 12/1 سبک تر از وزن شيشه با همان ضخامت بوده و به راحتي قابل نصب و يا باز کردن است.
4- نگه داري آسان و بدون هزينه :
فقط يک شستشوي ساده و متناوب ( به صورت هر چند وقت يک بار) با آب ، يا استفاده از يک تنظيف مرطوب ، جهت نظافت اين ورق ها ، کافي است.
5- نصب آسان :
ورقه هاي پلي کربنات hollow به دليل برخورداري از خصوصيات ويژه و وزن سبک ، به راحتي قابل نصب و استفاده مي باشند.
يک ورق پلي کربنات در گرما يا سرما ، به راحتي خم شده و در سقف هاي هلالي و پنجره ها ، قابل استفاده است. حداقل شعاع خميدگي يک ورق پلي کربنات 175 بار بيش از ورق هاي ديگر با ضخامت يکسان ميباشد.
6- اقتصادي و مقرون به صرفه بودن :
از آنجائي که ورقه هاي پلي کربنات hollow در مقايسه با شيشه هاي هم ضخامت خود داراي وزني به مراتب سبک تر مي باشند ، اين مزيت ، مصرف کننده را قادر ساخته تا در سيکل جايگزني اين محصول ، هزينه کمتري متقبل شود.
7- دوام و پايداري قابل ملاحظه :
ورق هاي پلي کربنات hollow به دليل دارا بودن مقاومت ضربه اي بالا و خاصيت ضد اشعه ماوراي بنفش ، از دوام و بقاي طولاني برخوردارند. پوشش يو وي بر روي سطح اين ورق ها ، عاملي است براي جلوگيري از فرسايش حاصله از نفوذ اشعه ماوراي بنفش ، که باعث ايجاد مقاومتي پايدار و طولاني در اين محصول مي گردد.
يک ورق پلي کربنات در مقابل شرايط جوي نامناسب ، مقاوم بوده و خواص ماندگاري عالي خود را در محدوده حرارتي بين 120 تا 40- درجه سانتي گراد حفظ مي کند.
8- قابليت ذخيره انرژي :
قابليت عايق حرارتي بودن ورقه هاي پلي کربنات hollow نسبت به ساير ترکيبات شفاف و عبور دهنده نور ، باعث شده تا در برپائي بناي ساختمان ، به عنوان اولين گزينه انتخاب و شناخته شوند، چرا که قادرند حرارت داخلي را کم کرده و باعث ايجاد محيطي آرام گردند.
9- عبور نور بهينه
ورق هاي پلي کربنات hollow ، نور را در حد کاملا" مطلوب و بهينه ، انتقال مي دهند.
10- انتقال مطلوب نور :
ميزان انتقال نور از يک ورق پلي کربنات hollow شش ميليمتر به 80 درصد ميرسد.

کاربردهاي ورقهاي پلي کربنات دوجداره :
1- سايبان براي استاديوم ها و ايستگاه هاي اتوبوس
2- تامين نور براي ورودي هاي مترو ، پاساژ ها ، و سرسراها
3- سرپوش باجه هاي خود پرداز
4- در عايق کاري صوتي و حرارتي ساختمانها از جمله منازل
5- سايبان براي گل خانه ها در صنعت کشاورزي و باغ وحش ها
6- ورق هاي پلي کربنات به طور عمده در صنعت ساختمان و تزئينات مربوط به آن ، صنعت گل خانه و مواد عايق به کار ميروند.
7- ديوار و سقف گل خانه ها ، فروشگاه هاي زنجيره اي ، مراکز نمايشگاهي ، کيوسک هاي تلفن و پوشش هاي عايق براي استفاده در بزرگ راهها
8- ساختمان دفاتر ، هتل ها ، ويلاها، استاديوم ها، مدارس، ايستگاه هاي اتوبوس، ترمينالها ، بيمارستانها ، ورودي و خروجي هاي ايستگاه هاي مترو

3-ورق هاي آکريليک با نام تجاري پلکسي گلاس
1- از مهمترين ومحکمترين پليمرهاي شفاف مي باشد که مقاومتي در حدود 5 برابر شيشه هم ضخامت خود را دارد و برخلاف شيشه از خاصيت انعطاف پذيري بيشتري برخوردار است .
2-اين ورق ها را مي توان به عنوان عايق هاي صوتي و حرارتي نيز استفاده کرد زيرا ميزان تبادل حرارت بين اين ورق ها و محيط تقريباُ 10% از شيشه کمتر است .
3- اين ورق ها به دليل سبکي و ثبات رنگ و مقاومت در برابر عوامل جوي مانند اشعه خورشيد و عوامل شيميايي مانند اسيدها و روغن ها و انواع پاک کننده هاي خانگي جايگزين مناسبي براي شيشيه در صنعت و ساختمان مي باشد.

ويژگيهاي ورقهاي آکريليک (پلکسي گلاس)
اين ورق ها به دليل خواص مکانيکي خاص در برابر تغييرات دمايي محيط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شيشه هاي معمولي از درصد جذب رطوبت کمتري برخوردار هستند و در برابر شوک هاي حرارتي نسبت به شيشه مقاومتر و در صورت شکستگي داراي سطح تيز و برنده نمي باشد و در نتيجه باعث جراحت نمي شود .
اين ورق ها به دليل دارا بودن مواد ضد UV مقاومت بالايي در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد واز شفافيت آن کم نمي شود، شفافيت اين ورق ها در حدود 92% و شيشه ساختماني از شفافيتي در حدود 90% برخوردار است .

کاربرد هاي وقهاي آکريليک (پلکسي گلاس)
سطح براق وصيقلي و قابليت گذردهي نور باعث ايجاد محيط هاي زيبا و متنوع در محيط هاي مورد استفاده مي شود از جمله موارد استفاده مي توان موارد ذيل را نام برد :
نورگير و پنجره ساختمان ها- سقف هاي کاذب- تابلو هاي تبليغاتي – پارتيشن بندي –ساخت پاسيو و حمام وکابينت آشپزخانه – آکواريوم – باجه هاي تلفن و هزاران کاربرد ديگر.

4-ورقهاي پي وي سي
سقف‌پوش رزيني ترکيبي با استاندارد GELOY® ™ از شرکت GE امريکا
ASA محصولي يگانه و بسيار نوين است که در پي پژوهش‌هاي فراوان مهندسي پليمر ساخته شده است (شماره‌ي ثبت: ZL03225663.9)
در پي آزمون‌هاي گونه‌گون اين دستاورد توانست جايگاه خود را به عنوان گزينه‌اي سريعتر و ساده‌تر با ساختاري استوار و اصيل در معماري اروپايي، غربي و نمونه‌سازي سنتي در معماري نوين در پوشش سقف نشان دهد.
ويژگي اين دستاورد در ميان گونه‌هاي ديگر مصالح سقف سازي؛ دوام آن به ويژه در سازه‌هاي "مسطح به اريب " و زيباسازي سقف‌هاي ويلايي است.
ASA از سه پليمر پرقابليت Acrylonitrile وStyrene و Acrylateساخته شده‌است و درجه‌ي پايداري بالايي دارد. در برابر خوردگي شيميايي، گرما و تغييرات حرارتي تا 91 درجه‌ي سانتيگراد پايدار است. ثبات و گونه‌گوني رنگ دارد و بسته به روشني و درخشندگي و ديگر ويژگي‌ها درجه‌بندي مي‌شود.

مشخصات محصول:
ضخامت: 3.0ميلي‌متر
طول: بسته به سفارش در اندازه‌هاي گوناگون ساخته مي‌شود
رنگ‌:سرخ عنابي، آجري، خاکستري، سياه-سبز و آبي
شکل موج: پهناي عمومي:1312ميلي‌متر، پهناي موثر:1200ميلي‌متر، فاصله‌ي موج: 160mm ،بلندي موج: 30mm
،فاصله‌ي پلکاني: 220mm

ويژگي‌ها:
پايداري رنگ:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال، گونه‌اي رزين فرآوري‌شده با درجه‌ي پايداري بالا است که با دقت انتخاب و وارد شده است. در اوضاع اقليمي طبيعي بسيار بادوام است. در فضاي بازعلاوه بر دوام در برابر پرتو فرابنفش، رطوبت، گرما،سرما و اوضاع جوي نامناسب همه‌ي ويژگي‌هاي رنگ خود را نگه مي‌دارد. برپايه‌ي مدارک تست فضاي باز در آريزونا و فلوريدا و ديگر ايالت‌هاي پرآفتاب و بد آب و هوا در امريکا ميزان دگرگوني رنگ آن در ده سال به ميزان?E?5 قابل تضمين است.
مقاومت عالي در برابر بار :
ورقهاي پي وي سي طرح سفال از مقاومت بالايي برخوردار است. در اقليم‌هاي سرد که بيشتر سال سقف پوشيده از برف است اين سقف‌پوش دچار خرابي يا ترک‌خوردگي نمي‌شود. در شرايط تست دقيق در زير660 ميلي‌متر برف و در زير 150 کيلوگرم بار دچار آسيب يا ترک خوردگي نمي‌شود
عايق صوتي با کيفيت بالا:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال ، بر پايه‌ي مدارک تست دقيق در باد و باران شديد، توفان و نفوذ صداهاي مزاحم از بيرون داراي قابليت بالاي جذب صدا است.
ضربه گيري و مقاومت خوب در برابر سرما:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال ، نسبتا توان هماهنگ‌شدن با محيط بيرون را داراست. در تست دقيق سقوط آزاد گوي فولادي يک کيلوگرمي از ارتفاع سه متر در آن ايجاد ترک خوردگي نمي‌کند. توان ضربه‌پذيري آن در سرما نيز کاملا پذيرفتني است.
مقاومت عالي در برابر خوردگي:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال ، مي‌تواند بلند مدت در برابر اسيد، باز، نمک و ديگر مواد خورنده‌ي شيميايي مقاومت کند.
مدارک تست نشان مي‌دهد: در محيط نمکي، بازي و يا زير 60% اسيدي تا 24ساعت هيچ واکنش شيميايي ايجاد نمي‌کند. اين محصول با محيط‌هاي داراي بارش اسيدي و با اقليم‌هاي ساحلي سازگاري بالايي دارد.
مقاومت در برابر آتش:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال ، ماده‌اي با شعله پذيري پايين است که از سوي اداره‌ي آتش‌نشاني ملي، استاندارد تستي GB8624-2006 را دريافت کرده‌است و درجه‌ي شعله‌پذيري آن ?B است.
خود-پاک‌شوندگي بالا:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال صيقلي و روشن و داراي ويژگي بازتابي برگ نيلوفراست و اساسا گرد و خاک به خود نمي‌گيرد. در پي بارندگي شسته و کاملا جلايافته و پاکيزه مي‌شود. آلودگي سطح ورقهاي پي وي سي طرح سفال پس از شسته شدن با آب باران به صورت لکه‌هاي چرکي نمايان نمي‌شود.
پايداري ابعادي:
انبساط پذيري ورقهاي پي وي سي طرح سفال ، به ميزان 4.9×10-5mm/mm/C, است. ساختار سقف‌پوش از نظر شکل هندسي داراي قابليت کشش دوسويه است و با تغييرات حرارتي منبسط مي‌گردد. نوسانات انبساطي-انقباضي درون خود سقف‌پوش جذب مي‌گردد و بنابراين ابعاد هندسي سقف‌پوش بدون تغيير مي‌ماند.
مقاومت عالي در برابر آب:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال ، از رزين‌هاي مقاوم ساخته شده‌است و اگر سوراخي در خود سقف نباشد خود به‌خوبي در برابر آب نفوذ ناپذير است. پهناي سقف‌پوش از سفال‌هاي سنتي 45%پهن‌تر است. داشتن نقاط اتصال کم‌تر ميزان ضدآب بودن سقف‌پوش رزيني ترکيبي موج سرخ را نسبت به سفال‌هاي سنتي بسيار بالاتر مي‌برد.
عايق بودن الکتريکي عالي:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال عايق الکتريکي است و در برابر تخليه‌ي ناگهاني بار الکتريکي هيچ آسيبي نخواهد ديد.
خاصيت عايق حرارتي عالي:
ميزان هدايت گرمايي ورقهاي پي وي سي طرح سفال به ميزان: 0.325w/m.k است. هدايت گرمايي آن کمابيش به ميزان 310/1 سفال رُسي، 5/1سقف‌پوش سيماني و 200/1سقف‌پوش فولادي با ضخامت 0.5ميليمتر است. بنابراين در شرايطي که قصد نداريم سقف‌کاذب نگاه‌دارنده‌ي گرمايي به کار بريم؛ رويه‌پوش رزيني ترکيبي موج سرخ از نظر نگه‌داري و عايق بودن در برابر گرما بهترين پاسخ را به ما مي‌دهد.
نصب سريع:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال با پهناي 1200ميليمتر با قابليت همپوشاني بالا، وزن سبک، نصب و جدا کردن آسان و فراهم بودن اتصالات يک پديده‌ي کامل است. طراحي آن براي (الگوي ساختاري سقف‌هاي مسطح به اريب) و برپايه‌ي مجموعه‌ نقشه‌هاي استاندارد 03J203 مناسب‌سازي شده است.
سازگاري با محيط زيست سبز:
ورقهاي پي وي سي طرح سفال آزبست و مواد راديو اکتيو ندارد. بازيافت‌شدني است و کاملا سازگار با چارچوب هاي حفاظت محيط زيست سبز.

کاربرد:
کاربرد ويژه در سازه‌هاي مسطح به اريب، ساختمان‌هاي ويلايي، خانه‌باغ‌ها و ديگر سقف‌ها


شماره مجوز 1031/23341/85
توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (چاره) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.
ارسال سريع


قيمت: 40000 تومان
لطفاً براي خريد طرح توجيهي توليد ورق هاي پليمري PE,PP,ABS روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طرح توجيهي توليد ورق هاي پليمري PE,PP,ABS




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی