فروش طرح توجيهي و کارآفريني طرح توليد کيک و کلوچه
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طرح توجيهي و کارآفريني طرح توليد کيک و کلوچه


طرح توجيهي و کارآفريني طرح توليد کيک و کلوچه


کارآفريني طرح توليد کيک و کلوچه ?? صفحه مناسب تمامي دانشجويان و کارآفرينان

مقدمه:

از آنجائيکه اين طرح ماهيتاً داراي ارزش افزوده پائين مي باشد وقسمت اعظم قيمت تمام شده را مواد اوليه آن تشکيل ميدهد لذا با تغيير در تکنولوژيهاي توليد که آنها در نوع خود بسيار محدود مي باشد تغييرات خيلي ناچيزي در قيمت تمام شده ايجادمي شود. لذا ويژگيهاي برتر و بالاتر در اين طرح صرفا مربوط به کيفيت توليد محصول مي باشد که لازمه کنترلهاي کيفيت در مرحله خميرگيري و پخت و بسته بندي را طلب مي نمايد و در کنار اينها توجه به ذائقه مصرف کننندگان نيز حائز اهميت مي باشد در اين طرح نيز تکنولوژي متداول توليد کيک وکلوچه استفاده شده است و قيمت تمام شده محصول براحتي قابل رقابت با محصولات مشابه داخلي مي باشد.

نقطه سربسر توليد:

در نقطه سربسر توليد در آمد حاصل ا زفروش معادل مجموع هزينه‌هاي ثابت و متغير توليد خواهد بود

هزينه‏هاي متغير+ هزينه‌هاي ثابت اوليه= درآمد حاصل از فروش

(مقدار توليد× هزينه متغير واحد محصول) + هزينه ثابت سالانه= قيمت فروش واحد× مقدار توليد در نقطه سربسر

نقطه سر بسر

تن??? XC=

نقطه سربسر توليد معادل قريب?/??% ظرفيت توليد طرح مي باشد که با توجه به سادگي توليد محصول و پائين بودن سطح پيچيدگي دستگاههاي خط توليد که موجب سهولت نگهداري تعميرات آنها مي گردد. کارخانه قادر خواهد بود همواره در ظرفيتي بمراتب بالاتر از نقطه سربسر و درحد ظرفيت ??? تن درسال کارکند.

نرخ بازدهي سرمايه:

سود ويژه کارخانه پس از کسر ماليات در سال اول سالانه???/???/?? ريال و در سالهاي بعد در جدول سود وزيان برآورده شده است. (بديهي است با توجه به آئينامه‌هاي ماليات در هر

مقطع زماني و در شرايط خاص مبلغ سود تغيير پيدا کند. ضمنا ماليات معادل ???% سود عملياتي در نظر گرفته شده است) و از طرفي با توجه به اينکه مبلغ سرمايه گذاري ثابت معادل ???/???/?? ريال مي باشد لذا نرخ برگشت سرمايه و مدت آن بشرح زير محاسبه مي‏شود.

= نرخ برگشت سرمايه ثابت

= نرخ برکشت سرمايه ثابت

?

سال ?/?=???*? =مدت برگشت سرمايه

نرخ برگشت

ملاحظه مي شود که سرمايه گذري ثابت طرح پس از ?/? سال بر مي گردد. وزمان برگشت با توجه به نوع کارخانه زمان مناسبي است و طرح از أين نظر داراي توجيه کافي است.

وابستگي طرح از نظر ماشين آلات به خارج و جود ندارد و فقط در صورتي که آرد وشکر را محصول وارداتي تصور کنيم کارخانه از نظر مواد اوليه به خارج وابسته است و دو قلم فوق الذکر نيز از سوي دولت وارد و در اختيار کارخانجات قرار داده مي شود. و با فرض فوق مي توان گفت ارزش افزوده حاصل صدر صد در داخل کشور ايجاد مي شود و سرمايه گذاري ثابت سرانه طرح ???/???/? ريال مي باشد که حاکي از اشتغال زائي نسبتا خوب طرح مي‏باشد.

جهت تکميل بحث مربوط به توجيه اقتصادي طرح درصد ارزش افزوده از قيمت تمام شده نيز محاسبه مي گردد.

???????? ارزش افزوده سالانه

???* =???* درصد ارزش افزوده از قيمت تمام شده محصول

????????? قيمت تمام شده محصول سالانه

?/?%= درصد ارزش افزوده از قيمت تمام شده محصول

پائين بودن درصد ارزش افزوده حاکي از اين مطلب است که قسمت اعظم بهاي تمام شده محصول را مواد اوليه تشکيل دهنده محصول شامل مي شود. و عليرغم سود آوري طرح ارزش افزوده طرح پايين است و جز ازجهت تامين تقاضا در جامعه به محصول توليدي دليل و توجيه اقتصادي ديگر براي احداث کارخانه توليد کيک و کلوچه در کشور وجود ندارد و بدليل پائين بوده ازش افزوده و از طرفي بدليل اينکه شکر و آرد که ماده اوليه اصلي کارخانه مي باشد و وارداتي هستند صادرات اين محصول نيز نمي تواند در اقتصاد کلان کشور تاثير نسبي مثبت داشته باشد. و صادرات اين محصول در واقع صادرات مجدد آرد وشکر وارداتي و انرژي ارزان مي باشد که مقرن بصرفه نيست.

کيک وکلوچه که با توجه به سابقه ديرينه توليد آن استادکاران فراواني در اين زمينه تربيت شده اند. درحال حاضر با استفاده از ماشين آلات ساخت داخل بنحو مطلوبي در کارخانجات توليد کيک و کلوچه در سطح کشور توليد وعرضه مي شود. پروسه توليد کيک و کلوچه درصفحه

طرح توجيهي مجموعه اطلاعاتي هست که نشان دهنده کليه اطلاعات مورد نياز براي شروع يک کار تجاري ( توليدي و يا خدماتي ) مي

باشد . اطلاعاتي از قبيل سرمايه مورد نياز ، دستگاه ها و لوازم مورد نياز ، ميزان توليد ساليانه و … تا ميزان حقوق و دستمزد در اين

طرح ها تنظيم گرديده است . داشتن يک طرح توجيهي ( طرح تجاري ) نه تنها براي افرادي که مايل به استفاده از تسهيلات بانکي هستند

مفيد هست بلکه براي افرا علاقه مند به راه اندازي کسب و کار نيز ضروري مي باشد .

اين طرح توجيهي در ?? صفحه ,به صورت فايل word,جمع آوري شده است






اورجينال
شماره مجوز 1031/2334/85


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد طرح توجيهي و کارآفريني طرح توليد کيک و کلوچه روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طرح توجيهي و کارآفريني طرح توليد کيک و کلوچه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی