خريد اينترنتي طرح توجيهي و کارآفريني ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طرح توجيهي و کارآفريني ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام


طرح توجيهي و کارآفريني ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام


طرح توجيهي و کارآفريني ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام

طرح احداث باشگاه پرورش اندام مناسب تمام دانشجويان و کارآفرينان عزيز در ?? صفحه

در مراحل مختلف ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام ساز و کار پيچيده‌اي بکار نرفته که شناخت ان مستلزم صرف زمان و انرژي زيادي باشد. نحوه فعاليت و چرخه ي ايجاد درامد در اين گونه باشگاهها تا حد زيادي به سالن‌هاي ورزشي ديگر شباهت دارد و تفاوت انها در نياز به تجهيزات بيشتر مي باشد. شايد در يک باشگاهي که هنرهاي رزمي تعليم داده ميشود تنها داشتن تجهيزاتي مانند يک کيسه ي مشت زني و چند عدد ميت کافي باشد ولي در يک سالن بدن سازي حد اقل ?? نوع دستگاه مختلف مورد نياز است که در فصل چهارم به ان اشاره خواهيم . نحوه تعليم به افراد در سالن‌هاي بدن سازي نيز نسبت به ورزش‌هاي ديگر متفاوت است. در اينگونه باشگاهها يک مربي که تخصص و تجربه ي بالايي باشد مي بايست براي تنظيم برنامه ي تمريني به هنر جويان در استخدام مجموعه باشدو تنها دو جلسه حضور مربي در باشگاه در طي هفته کافي ميباشد.

مربي ديگري که تخصص و تجربه ي پايين تري داشته باشد براي تعليم نحوه ي انجام تمرينات به هنرجويان طبق برنامه اختصاصي هر فرد بايد به طور دايم در باشگاه حضور داشته باشد.

مديران باشگاهها براي جذب بيشتر افراد نيمه اول روز را به تمرين خانمها اختصاص داده و ساعات کار باشگاه را به دو قسمت صبح (خانمها) و بعد ظهر (اقايان ) تقسيم ميکنند.به همين دليل ميبايست يک مربي خانم که در رشته ي ايروبيک داراي تخصص ميباشد در باشگاه حضور داشته باشد.

براي نظافت سالن نيز با يک شرکت خدماتي قرار داد ميبنديم که در طول هفته دو جلسه شخصي را که داراي فيزيک مناسبي باشد براي نظافت در اختيار باشگاه قرار دهند.

مديريت مجموعه نيز بايد به طور تمام وقت در مجموعه حضور داشته و علاوه بر نظارت بر فعاليت ها و عملکرد افراد از متقاضيان ثبت نام بعد از تشريح قوانين و مقررات مجموعه ثبت نام به عمل آورد.

فصل دوم :مطالعه بازار کسب و کار (تقاضا )

منطقه تاسيس باشگاه در يک محله ي نسبتا پر جمعيت و داراي جمعيت جوان واقع شده.

در اين منطقه ? باشگاه پرورش اندام قرار دارد که بر حسب تجهيزات بيشتر و با استاندارد بالاتر توانسته اند ورزشکاران بيشتري جذب کنند. نگاهي کلي به باشگاهها “ تعداد هنر جويان و درامد متوسط انها خواهيم داشت .

?-باشگاه پرورش اندام ايران:اين باشگاه ار لحاظ تجهيزات يکي از بهترين

باشگاههاي سطح شهر و حتي در سطح بهترين باشگاههاي کشور است .اين باشگاه مجهز به استخرو سونا و جکوزي وسالن پرورش اندام کاملا مجهزو سالن بازي‌هاي کامپيوتري و رستوران و پارکينگ اختصاصي مي باشد. وجود سونا در يک مجموعه باعث جذب بيشتر افرادي مي شود که داراي اضافه وزن مي باشند و به خصوص خانم ها که خواهان کاهش وزن خود هستند .سالن پرورش اندام اين مجموعه مجهز به دستگاه‌هاي ديجيتالي مدرن مي باشد که کمترباشگاهي در سطح کشور اينگونه تجهيزات مدرني را در اختيار دارد.

همين باعث مي شود که افراد زيادي و خصوصا ورزشکاران با تجربه به اين

باشگاه جذب شوند. وجود سالن بازي‌هاي کامپيوتري از اين لحاظ داراي اهمييت است که در فصول سرد سال ورزشکاران بعد از تمرين بدنشان درجه ي حرارت بالايي دارد و بايد پس از تمرين و پيش از ترک باشگاه حداقل نيم ساعت را در داخل محوطه ي باشگاه بگذرانند تا دماي بدن به حالت عادي برگردد.وجود رستوران باعث ميشود که ورزشگاران با توجه به اين که قبل و بعد از تمرين به غذاها و نوشيدني‌هاي انرژي زا نياز دارند” بتوانند با صرف کمترين زمان به اين نوع غذاها و نوشيدني ها دسترسي پيدا کنند.شهريه ي اخذ شده از افراد در اين مجموعه متناسب با تجهيزات ان بالا بوده و حدود ?????? ريال در ماه ميباشد.

دومين باشگاهي که مورد بررسي قرار گرفت باشگاه اندام پورياي ولي ميباشد که داراي وسايل کاملا استاندارد و همچنين سوناي خشک ميباشد.فضاي سالن اين باشگاه نسبتا کوچک ميباشد پس نميتواند افراد زيادي را جذب کند ولي به دليل مناسب بودن تجهيزات افراد زيادي در اين باشگاه عضويت دارند.شهريه ي اين باشگاه در صورت استفاده از سونا ماهانه ?????? ريال و در غير اين صورت ?????ريال مي باشد.

باشگاه ديگري که مورد بررسي قرار گرفت سالن پرورش اندام فاتح مي باشد.

اين باشگاه تجهيزاتي مانند سونا واستخرو…..را ندارد ولي شاخصه‌هاي ديگري داردکه باعث جذب ورزشکارا ن زيادي در مدت کوتاهي که از افتتاح باشگاه گذشته است شده.وسايل و تجهيزات بدن سازي اين باشگاه کاملا استانداردو به تعداد زياد مي باشد و اين باعث مي شود که در ساعات پر ازدهام کار باشگاه که در بين ساعات ? بعد از ظهر الي ? شب مي باشد ورزشکاران با کمبود وسايل مواجه نشوند و نيازي نباشد براي انجام يک حرکت مدت زيادي منتظر بمانند.

طرح توجيهي مجموعه اطلاعاتي هست که نشان دهنده کليه اطلاعات مورد نياز براي شروع يک کار تجاري ( توليدي و يا خدماتي ) مي

باشد . اطلاعاتي از قبيل سرمايه مورد نياز ، دستگاه ها و لوازم مورد نياز ، ميزان توليد ساليانه و … تا ميزان حقوق و دستمزد در اين

طرح ها تنظيم گرديده است . داشتن يک طرح توجيهي ( طرح تجاري ) نه تنها براي افرادي که مايل به استفاده از تسهيلات بانکي هستند

مفيد هست بلکه براي افرا علاقه مند به راه اندازي کسب و کار نيز ضروري مي باشد .

اين طرح توجيهي در ?? صفحه ,به صورت فايل word,جمع آوري شده است


اورجينال
مجوز شماره 23341/85/1031


قيمت: 10000 تومان
لطفاً براي خريد طرح توجيهي و کارآفريني ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طرح توجيهي و کارآفريني ايجاد و راه اندازي يک باشگاه پرورش اندام




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی