خريد مجموعه آموزش کارهاي با درامد عالي در خانه
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

مجموعه آموزش کارهاي با درامد عالي در خانه


مجموعه آموزش کارهاي با درامد عالي در خانه


بدون نياز به سرمايه و قابل انجام در منزل

1 دي وي دي

قابل اجرا در کامپيوتر



ويژگيهاي اين مجموعه آموزشي :

بهترين فرصت درآمد سازي در منزل

بدون نياز به سرمايه اوليه

عدم نگراني از بابت هزينه هاي گزاف آموزش در کلاس هاي حضوري

آموزش ويدئويي بسيار ساده و قابل فهم

قابليت انتخاب و شروع فعاليت شما در چندين شغل پردرامد

ليست آموزشهاي داده شده در اين مجموعه به شرح زير مي باشد:

1-کامل ترين آموزش ويدئويي کشت قارچ در منزل



با فراگيري اين آموزش در کمترين زمان ممکن تمام جزئيات تخصصي مورد نياز براي ايجاد مزرعه کشت قارچ در هر مقياسي که اراده کنيد (از مقياس کوچک آپارتماني تا مقياس هاي کارگاهي وحتي صنعتي ) را مي توانيد يکجا دراختيار داشته باشيد.

2-آموزش چاپ سيلک در منزل



آموزش ويدئويي چاپ سيلک روي سطوح صاف و مسطح مانند سي دي ، دي وي دي، بشقاب هاي صاف ، بدنه خودرو ، آئينه و شيشه، ورق هاي آلومينيم و ... که در اين آموزش شما با تمام اصول کار توليد توري مادر و استفاده چندين باره از آن و کل ريزه کاري ها و جزئيات اين حرفه پردرآمد آشنا مي شويد. اصول کارکرد ميز چاپ و نحوه ساخت آن در منزل به کمک وسايل ساده از جمله آموزش هاي ارزشمند اين مجموعه به شمار مي آيد به نحوي که شما با حداقل هزينه مي توانيد با کمترين وسايل ممکن ميزکار چاپ سيلک در هر اندازه اي که بخواهيد رابسازيد و سفارش هاي متنوع در مقياس هاي مختلف را قبول کنيد.

3-آموزش ساخت مهر ژلاتيني در منزل




در اين آموزش شما به خوبي نحوه ساخت انواع مهرهاي ژلاتيني ، با کمترين هزينه ممکن را فرا خواهيد گرفت.

4-آموزش شمع سازي در منزل



شمع سازي جزو هنرهاي بسيار قديمي بشريت است. در واقع سابقه شغل پردرآمد شمع سازي به روزهاي اول کشف روشنايي مي رسد. اندکي چربي و يک رشته نخ يا الياف جاذب روغن براي ساخت يک شمع کفايت مي کند. اما با کشف برق و وفور انواع لامپ هاي روشنايي اکنون ، شمع سازان بايد به فکر استفاده از اين ابزار روشنايي قديمي در شکل و مدل هاي جديد باشند. در حال حاضر شمع هاي فانتزي جزو پرمشتري ترين شمع هاي موجود در بازار هستند. شمع هايي که داخل گيلاس هاي شيشه اي جادهي شده اند و اعماق دريا يا آسمان و يا کوه و دشت را در دل خود منعکس مي کنند و يا شمع هايي که به شکل گل و ميوه و وسايل منزل اند و.... ! شمع سازي يک هنر جهاني است. در اين مجموعه بي نظير ويدئويي شما به طور گام به گام با تمام جزئيات مورد نياز براي ساخت انواع متداول شمع هاي فانتزي آشنا شويد

5-آموزش ساخت جعبه هاي فانتزي در منزل



ساخت جعبه هاي فانتزي مخصوص نگه داري وسايل عتيقه ، هداياي گرانبها و اصولا هر نوع ماده و جسمي که نيازمند يک بسته بندي متفاوت و زيبا باشد از جمله هنرهاي پردرآمد شاخه بسته بندي کالاهاست که با توجه به تعدد و تنوع فراوان کالاهاي مصرفي و تزئيني موجود در بازار ، تعداد مشتري آن تقريبا غير قابل پيش بيني است. در اين مجموعه ويدئويي اصول ساده ساخت جعبه هاي فانتزي دستي به شما آموزش داده مي شود و شما با درک سادگي قواعد اين شغل مي توانيد هر طرح دلخواه ديگري را شخصا به صورت جعبه درآوريد و براي هر هديه اي ، جعبه اي شکيل و زيبا طراحي کنيد که بعضي اوقات ارزش خود جعبه به اندازه هديه داخل آن باشد. ساخت جعبه هاي فانتزي جزو مشاغل پردرآمد بازار است.

6-آموزش کامل و جامع شارژ تونرهاي ليزري در منزل



7-آموزش هويه کاري روي پارچه در منزل



هويه کاري روي پارچه يعني استفاده از هويه هاي ضعيف لحيم کاري براي انتقال طرح هاي آماده روي پارچه از طريق سوزاندن مسيرها بر اساس قالب هاي فلزي آماده.با کمي ظرافت و حوصله و ذوق و سليقه مي توانيد تمام وسايل عروس ، سجاده و جانماز ، وسايل اتاق خواب ، وسايل آشپزخانه و غيره را با اين هنر بسازيد و بخشي از بازار بزرگي را که در حال حاضر بسيار هم پرمشتري است را از آن خود سازيد.

8-آموزش روتوش تصاوير در فتوشاپ



در اين آموزش شما با اصول روتوش تصاوير ديجيتالي در فتوشاپ و همچنين مونتاژ تصاوير با يكديگر - تنظيم رنگها و تغييراتي كه مي توان براي بهينه كردن يك تصوير ديجيتالي توسط فتوشاپ انجام داد را بخوبي خواهيد آموخت.



به شما پيشنهاد مي نماييم اين مجموعه و فرصت استثنايي را که مي تواند رهگشاي بسياري از مشکلات مالي شما باشد ، از دست ندهيد




قيمت: 13000 تومان
لطفاً براي خريد مجموعه آموزش کارهاي با درامد عالي در خانه روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مجموعه آموزش کارهاي با درامد عالي در خانه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی