فروش طرح توجيهي توليد پوشاك محافظ در برابر حرارت
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طرح توجيهي توليد پوشاك محافظ در برابر حرارت


طرح توجيهي توليد پوشاك محافظ در برابر حرارت


جنس و چگونگي ساخت لباس نسوز

يکي از موادي که در تهيه لباس نسوز به کار مي رود آزبست (پنبه نسوزASBEST) مي باشد که مقاومت زيادي در برابر آتش دارد. آزبست ترکيبي از سيليکات هاي معدني مانند سيليکات منگنز و سيليکات آهن با ترکيبات پيچيده اليافي و کريستالي مي باشد.

لايه بيروني و پوشش روي لباس نسوز از جنس کولار آلومينيومي است و اين خاصيت آئينه بودن آن پرتوها و تشعشعات حرارتي را منعکس و حرارت را جذب نمي نمايد.



انواع لباس نسوز

الف : محافظ در برابر شعله :

با آن مي توان مستقيم وارد شعله شد و معمولا سه لايه هستند. وزن آن بين 7 تا 12 کيلوگرم بوده و در محيط هايي که آتش حدود c ?815 حرارت دارد مي توان از آن استفاده کرد

ب : محافظ در برابر حرارت :

اين نوع لباس در اماکن پرحرارت و معمولاً توسط کارگراني که در قسمت کوره هاي مراکز صنعتي کار مي کنند استفاده مي شود. اين لباس ها معمولاٌ از چندين لايه از جنس آزبست با رويه آلومينيومي ساخته شده است.

خصوصيات فرد استفاده کننده از لباس نسوز

1. آتش نشان حرفه اي باشد.

2. از نظر روحي ، رواني و جسمي سالم باشد.

3. لباس زير شخص استفاده کننده پلاستيکي نباشد و از جنس عايق مانند نخ باشد.

4. در صورت بروز هرگونه ناراحتي ناشي از حرارت، سريعاً محل را ترک نمايد.

5. حتي المقدور از لباس نسوز در فضاي باز استفاده شود.

6. به تعداد نفراتي که در عمليات لباس نسوز پوشيده اند، به همان تعداد نفرات ديگر لباس پوشيده و در خارج از محيط آتش سوزي آماده باشند.

7. چنانچه لباس نسوز در عمليات پاره شد بايد سريعاً محل را ترک و لباس را تعويض کرد.

لباسهاي نسوز از نظر شکل به 2 شکل دو تکه و يک تکه وجود دارند که بلوز بعضي از مدلهاي آنها داراي محلي براي بستن دستگاه تنفسي هواي فشرده مي باشند.

لباس هاي نسوزي که در آتش نشاني مورد استفاده قرار مي گيرد، معمولاً شامل بلوز، شلوار ، دستکش، چکمه و کلاه با نقاب شيشه اي ضخيم مي باشد.

چگونگي ورود به محل حريق با لباس نسوز

جهت خنک کردن فرد آتش نشان با لباس نسوز نبايد از آب استفاده کرد، چون بر اثر حرارت آب بخار و از طريق درزهاي لباس وارد لباس مي باش. ولي مي توان بصورت مهپاش جهت خنک کردن محيط و مسير ورود آتش نشان استفاده نمود.

بدليل عدم ديد کافي و ناآشنايي با محل نبايد با لباس نسوز وارد فضاي بسته گشت . در عمليات بايد 2 نفر لباس نسوز پوشيده تا اگر براي نفر اول مشکلي پيش آمد نفر دوم او را کمک کند.

لباسهاي نسوز بايد بعد از هر عمليات مورد بازديد قرار گيرد و در صورت نياز با آب و موا شوينده شسته شده و خشک گردد. از سالم بودن لباس اطمينان حاصل و آن را در جاي مخصوص قرار داده و براي عمليات بعدي آماده نگه مي داريم.

لباسهاي محافظ در برابر مواد شيميايي

اين لباسها مقاوم در برابر مواد شيميايي مي باشند و از جنسهاي مختلفي چون *PVC ، *پارچه پلي اميد با پوشش 2لايه از جنس بوتيل و با لايه بيروني از جنس ويتون ، * مجموعه از مواد پليمري که باعث مقاومت پارچه مي شود ، * مواد پلاستيکي و مواد عالي پليمري تهيه شده اند که بعضاً مجهز به سيستم تحويه هوا مي باشند و در مدلهاي مخلف ذيل موجود مي باشند:

• لباس شيميائي ترل کِم 1000

• لباس شيميائي ترل کم سوپر

• لباس شيميائي ترل کم فوق سوپر

• لباس شيميائي ترل کم مدل VPS

• لباس شيميائي مدل TLU با کاربرد محدود

• لباس شيميايي ترل کم مدل HPS

• لباسهاي حفاظتي شيميائي مجهز به سيستم جريان هوا

• لباس ترکيبي منعکس کننده حرارت و مقاوم در برابر مواد شيميايي



محافظت کننده سر و صورت

اين محافظت کننده از جنس 100% نومکس دولايه مي باشد و مانعي براي ديد شخص استفاده کننده بوجود نمي آورد.

چکمه هاي مقاوم در برابر مواد شيميائي

اين نوع چکمه ها داراي استاندارد ايمني EN 145 بوده و از جنس پولي يورتان براي حد اکثر حفاظت ساخته شده و صد جرقه و آنتي استاتيک مي باشد.

دستکش هاي محافظ در برابر مواد شيميائي

اين دستکش ها چند منظوره بوده و در مقابل مواد شيميائي جامد، مايع و گاز دستها را محافظت مي کند. لايه بيروني آن از جنس PVC و آستر داخلي آن از جنس کتان با کيفيت زياد ساخته شده است و در برابر عوامل فيزيکي مانند خراشيدگي و سائيدگي مقاوم بوده و طول آن 35 سانتي متر است.

لباس هاي محافظ در برابر تشعشعات راديو اکتيو

در طبيعت و در شرايط معمولي موادي يافت مي شود که از اتم هاي آنها پرتوهائي ساطع مي شود. اين مواد را راديو اکتيو يا پرتو زا گويند. اين ذرات به سه گون? آلفا ? ، بتا ? و گاما ? مي باشند.

يک ورقه کاغذ مي تواند ذره آلفا و يک ورق? آلومينيومي به قطر 3 ميلي متر مي تواند ذر? بتا و يک جدار سربي به قطر 7 سانتيمتر مي تواند باعث توقف پرتو گاما گردد.

وسايل و لباس هاي حفاظت انفرادي

1. حفاظت بدن :

هنگام کار با مواد پرتوزا بر حسب مورد استفاده از روپوش هاي پارچه اي ساده ، لباس هاي مخصوص حفاظتي کامل و روپوش هاي آزمايشگاهي بر حسب نوع کار و محيط کار و عمليات متفاوت و متنوع مي باشد.

اين روپوش ها مي توانند از جنس پارچه هاي معمولي و روشن و بعضاً پلاستيکي ضد اسيد و نسوز باشد.

2. حفاظت پاها :

جهت جلوگيري از انتشار آلودگي از محل کار و عمليات به ساير نقاط و همچنين حفظ و نگهداري پاها استفاده از کفش هاي مناسب لازم مي باشد. اين کفشها بايد ساده و سفيد رنگ و قابل رفع آبودگي باشد، کف اين کفشها بايد لاستيکي و يا پلاستيکي بدون شيار باشد تا ذرات آلوده لابلاي شيارها قرار نگيرد. در آزمايشگاه هاي مواد پرتوزا بايد جورابها تعويض و جوراب سفيد آزمايشگاهي پوشيده شود. پس از کار و عمليات بايد کفش ، لباس و دستها با دستگاه هاي کنترل آلودگي پرتويابي شود و در صورت اطمينان از پاک بودن آنها محل را ترک کرد.

3. حفاظت دست ها :

بر حسب نوع کار و مواد آلاينده مجموعه اي از دستکش هاي آزمايشگاهي وجود دارد.

4. حفاظت دهان و بيني :

يکي از مسيرهاي آلودگي داخلي که از اهمين خاصي برخوردار است عبور مواد پرتوزاي معلق در هوا يا گاز و بخارات آلوده از طريق دهان و بيني به مجاري تنفسي از جمله ريه ها مي باشند که اختلالات ناشي از آن بسيار زياد است.

براي حفاظت بر حسب شرايط محيط و چگونگي توزيع و پراکندگي ذرات گرد و غبار آلوده و يا گازها و بخارات راديواکتيو و ابعاد ذرات تشکيل دهنده آنها از فيلتر و ماسک هاي مختلف استفاده مي شود.

اين نوع ماسک ها از نوع ساده کاغذي شروع و به ماسک هاي تمام صورت مجهز به کپسول اکسيژن کاملاً آب بندي شده، منتهي مي شوند.

5. حفاظت چشم و موي سر :

در بعضي از محل هاي کار و عمليات احتمال قطره هاي محلول مواد پرتوزا بر روي صورت و چشم وجود دارد. حفاظت چشم توسط عينک هاي مناسب ضروري مي باشد که با توجه به شرايط کار و محلول هاي راديواکسستيو متنوع مي باشند.

در مکانهايي که احتمال گرد و غبار آلوده و يا محلول هاي راديو اکتيو وجود دارد براي جلوگيري از آلودگي موهاي سر بايد از کلاه هاي پارچه اي و پلاستيکي مناسب استفاده کرد.

شماره مجوز 1031/23341/85
توجه :کليه محصولات اين فروشگاه (چاره) طبق موازين جمهوري اسلامي ايران عرضه و حقوق کپي رايت نيز رعايت شده است و بر روي CD و DVD هاي اورجينال و با بسته بندي ويژه فروشگاه و کيفيت بالا براي فروش عرضه شده اند.
ارسال سريع


قيمت: 40000 تومان
لطفاً براي خريد طرح توجيهي توليد پوشاك محافظ در برابر حرارت روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طرح توجيهي توليد پوشاك محافظ در برابر حرارت




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:پايگاه ارائه فروش طرح توجيهي,خريد طرح توجيهي بازيافت فيلتر,خريد طرح توجيهي بستهبندي آب معدني,خريد طرح توجيهي انواع قطعات کامپوزيتي,خريد پستي طرح جديد توجيهي توليد پشه بند,فروش خريد آموزش زبان سوئدي رزتا استون,طرح توجيهي توليد بسته بندي ميگو اصل,خريد پستي طرح توجيهي توليد الکترود,توليدي پوشاك مارال,گروه توليدي پوشاک کودک نوجوان سيب سبز,گراد بزرگترين توليد کننده پوشاک آقايان,پوشاک ايراني قرباني برچسب,ميکي فروش عمده محافظ لباس لباسشويي,ميکي فروش توري محافظ لباس زير لباسشويي,ميکي فروش استثنايي توري محافظ لباس,خريد محافظ لباس زير سفر شستشو پوشاک,خريد فروش محافظ لباس زير بابل برا,محافظ برابر نوسانات افت ولتاژ فروش محاظ,خريد محافظ موبايل,خريد محافظ الکترو,محافظ برابر نوسانات افت ولتاژ,خريد پستي محافظ دست,ميکي فروش محافظ سيفر کال,شلوار کتان عايقي برابر گرما,مواد مقاوم برابر حرارت,خريد حرارت سنج ليزري,خريد حرارت سنج جيوه رنج بالا,حرارت قرار بلاگرها,آموزش انتقال حرارت ارتعاشات,,
ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی