خريد ارزان فرصت هاي سرمايه گذاري در خراسان رضوي ( ??? هزار فرصت شغلي)
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

فرصت هاي سرمايه گذاري در خراسان رضوي ( ??? هزار فرصت شغلي)


فرصت هاي سرمايه گذاري در خراسان رضوي ( ??? هزار فرصت شغلي)


مديرکل اداره ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان شمالي خواستار همکاري مردم در بخش حفاظت از بناها و آثار تاريخي شد و گفت: به علت پراکنش زياد اين بناها، حفاظت از آنها نياز به همکاري و مشارکت مردم دارد زيرا اين امر مهم تنها از عهده سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گرشگري بر نمي آيد.

مدير کل طرح‌هاي توسعه و تسهيلات معاونت سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در گفت‌وگويي تفصيلي، آخرين وضعيت سرمايه‌گذاري‌هاي حوزه‌ي گردشگري و طرح‌هاي پيشنهادي را در اين حوزه تشريح کرد.

هدف نهايي اين دفتر، جذب سرمايه‌گذاران بيش‌تر است
علي‌اکبر قدمگاهي حمايت از پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري و اقدام براي تهيه‌ي برخي طرح‌هاي مشاوره‌يي و تفصيلي را از مهم‌ترين فعاليت‌هاي دفتر طرح‌هاي توسعه و تسهيلات دانست و گفت: تهيه‌ي بسته‌هاي سرمايه‌گذاري، طرح‌هاي جامع گردشگري استان‌ها، محورها و قطب‌هاي گردشگري از طريق مشاوران، تنظيم قراردادها و پي‌گيري امور بانکي و تسهيلات براي اختصاص به پروژه‌هاي گردشگري از ديگر برنامه‌هاي اين دفترند.

وي با بيان اين‌که فعاليت اين دفتر فقط به پي‌گيري حمايت‌هاي تسهيلاتي منتهي نمي‌شود، اظهار داشت: موضوع حمايت‌هاي قانوني، شناسايي خلأ‌هاي قانوني و تهيه‌ي پيش‌نويس‌هاي قانوني براي پيشنهاد به دولت و مجلس از طريق امور کارشناسي‌شده نيز از وظايف و دستور کارهاي دفتر طرح‌هاي توسعه و تسهيلات در معاونت سرمايه‌گذاري‌اند.

قدمگاهي به حمايت سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري گردشگري از طريق اعمال حمايت‌هاي يارانه‌يي اشاره کرد و ادامه داد: در برخي موارد، براي توجيه دريافت تسهيلات برخي پروژه‌ها، بخشي از سود کارمزد بانک را به‌صورت يارانه به متقاضي سرمايه‌گذاري مي‌دهيم تا طرح، توجيه اقتصادي کافي پيدا کند.
وي به پي‌گيري معافيت‌هاي مالياتي و تخفيف‌هاي سرمايه‌گذاران حوزه‌ي گردشگري اشاره کرد و افزود: در مجموع، دفتر طرح‌هاي توسعه و تسهيلات معاونت سرمايه‌گذاري ايجاد سهولت در روند سرمايه‌گذاري‌هاي گردشگري و جذب هرچه بيش‌تر آن‌ها را هدف نهايي خود قرار داده است.

سرويس‌آپارتمان‌ها؛ طرح جديدي براي جذب گردشگر
مدير کل دفتر طرح‌هاي توسعه و تسهيلات معاونت سرمايه‌گذاري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از تلاش اين سازمان براي اجراي شيوه‌اي جديد از سرمايه‌گذاري در حوزه‌ي تأسيسات گردشگري خبر داد و گفت: «سرويس‌آپارتمان‌ها» در واقع همان هتل‌آپارتمان‌ها هستند که قرار است، قوانين بهره‌برداري، نظارت، درجه‌بندي و همه‌ي امور آن‌ها مانند هتل‌آپارتمان‌ها باشد، اما از نظر سرمايه‌گذاري و نظام تأمين مالي ساخت و احداث، تفاوت‌هايي داشته باشند و کم‌تر به‌دنبال وام و تسهيلات بانکي باشند.
قدمگاهي با بيان اين‌که احداث سرويس‌آپارتمان‌ها در گردشگري دنيا مرسوم است، اظهار کرد: در ايران، شرايط خاص قوانين و مقررات، ساخت اين نوع تأسيسات را متمايز مي‌کند.
وي قوانين مالکيت را از جمله موارد متمايزکننده‌ي ساخت سرويس‌آپارتمان‌ها دانست و افزود: اين مدل سرمايه‌گذاري به اين ترتيب است که هريک از واحدهاي هتل‌آپارتمان‌ها از قابليت استقلال و دريافت سفر شش‌دانگ به شرط حفظ کاربري اقامتي برخوردارند.


خراسان شمالي
خراسان شمالي با ??/???کيلومتر مربع وسعت و??????نفر جمعيت داراي?شهرستان (بجنورد . اسفراين .شيروان . جاجرم .گرمه. مانه و سملقان و فاروج ) ??بخش ??دهستان و بيش از ???? روستاي داراي سکنه مي باشد. اين استان از شمال کشوربا ترکمنستان (با ???کيلومتر مرز مشترک ) از شرق و جنوب با استان خراسان رضوي از جنوبغربي با استان سمنان و از مغرب با استان گلستان هم مرز است.

ارتفاعا تيهمچون آلاداغ , سا لوک , مي سي نو يا مان داغي از مهمترين ارتفاعات و رودخانه اترک بهعنوان تنها روزخانه دائمي وپر آب شمال شرق کشور دراين استان جريان دارد.









آب و هوا :
———-

آب و هواي اين استان متنوع ولي در مجموعمعتدل کوهستاني است که رشته کوه کپه داغ در قسمت شمالي و کوههاي آلاداغ و شاه جهاندر جنوب استان ، دشتهاي مرکزي را احاطه نموده اند که زمينه بسيار مناسبي برايکشاورزي و دامپروري و توليد ميوه در اين استان ايجاد شده است .
منابع آب :
———–

وجود تنها رودخانه دائمي و پر آب شرق ايران ، اترک و سرشاخههاي متدد آن و چشمه سارهاي اين استان و احداث چهار سد بزرگ به نامهاي بيدوازاسفراين ، شورک و بارزوي شيروان و شيرين دره مانه و سملقان در تأمين منابع آب ايناستان اهميت ويژه اي دارند ، ميزان بارندگي در اين استان در نواحي مختلف از ??? تا???ميلي ليتر متغير است .
تنوع اقليم هاي مختلف در استان خراسان شمالي به دليلو جود کوهستان ها جنگل ها ، مراتع وسيع و منابع آب سرشار بسيار چشمگير مي باشد .

تاريخ و فرهنگ :









تاريخ و تمدن استان خراسان شماليبسيار کهن است ، اين سرزمين در زمان اشکانيان از بلاد مهم نساء و اقوام پارت بوده ودر طول تاريخ ، قبل و بعد از اسلام گذر گاه اقوام گوناگون و حکومت هاي دوران مختلفبوده است .
محوطه باستاني معروف به پهلوان و تپه حيدران جاجرم قدمتي بيش از?????سال دارد
خراسان شمالي (گنجينه فرهنگ ها ) با قوميت هاي مختلف کرمانج , فارس (تا ت) ,ترک ,ترکمن , کرد و اقليتهاي بلوچ ,عرب ,لر , ترک ها و فارسهايمهاجر ديار وفاق مذهب و قوميت مي با شد.
آرامگاه امازاده سيد عباس ( معصومزاده ) ،بناي تاريخي آينه خانه مفخم و عمارت سردار مفخم در بجنورد ، مسجد جامع جاجرم ، قلعهجلال الدين خوارزمشاه ، خواجه مهزيار ، رباط قلي ، رباط عشق و رباط قره بيل درشهرستان جاجرم ، کليساي اسپاخو قديمي ترين اثر باستاني شمال شرق کشور و امامزاده دلاور در شهرستان مانه و سملقان ، آرامگاه امامزاده حمزه رضا در زيارت شيروان ،خرابه هاي شهر باستاني بلقيس در اسفراين ، امامزاده سيد حمزه در ينگه قلعه شهرفاروج و دهها اثر تاريخي و زيارتي ديگر برخي از نقاط تاريخي و زيارتي اين استان راشامل مي شوند
مناظر طبيعي و ييلاق ها :
—————————-

بخشقابل توجهي از پارک ملي گلستان و روستاي زيباي درکش در مانه سملقان ، روستاهاياسفيدان و مهنان در بجنورد ، زوارم و گليان در شيروان روئين و سارمران در اسفراين ،مايوان و خسرويه در فاروج از نقاط تفريحي و ييلاقي استان خراسان شمالي محسوب ميشوند .
همچنين تفرجگاه معروف بش قارداش در ? کيلومتري جنوب بجنورد پارک زيبايباباامان در ? کيلومتري شرق بجنورد ، شيرکوه شيروان و پارک هاي بزرگ قائم و ملت دراسفراين نيز مسافران و زائران شيفته امام رضا ( ع ) را براي اقامت شبانه به سوي خودمي کشانند .
چشمه آب گرم ايوب پيغمبر در دهستان گيفان نيز از خواص طبي ويژه ايبرخوردار است .
قوميتها و مردم شناسي :
—————————-

مردم استان خراسان شمالي از اقوام کرمانج، فارس تات ترک ، ترکمن و اقليتهاي قومي گوناگون ديگر مانند :
بلوچ ، عرب ،لر ، ترک هاي مهاجر و فارس هاي مهاجر تشکيل شده است . اين استان کانون وحدت قوميتهاو??? هزار فرصت شغلي مختلف مي باشد









جايگاه صنعت :
—————-

مجتمععظيم پتروشيمي و کارخانه سيمان بجنورد ، مجتمع فولاد اسفراين نيروگاه بزرگ برق وکارخانه قند و الياف شيروان ، کارخانه آلوميناي جاجرم ، کارخانه هاي متعدد پنبه پاککني ، صنايع غذايي ، ساختماني ، کشاورزي و دهها پروژه بزرگ و کوچک ديگر نشانگرجايگاه ويژه اين استان در صنعت کشور است .
دامپروري و کشاورزي :
————————

حاصلخيزي خاک و بارندگي مناسب باعث شده تا ازنظر توليدات زراعي و باغي و دامپروري اين استان از موقعيت ممتازي در کشور برخوردارباشد .
توليد بيش از ?? نوع محصول کشاورزي و باغي نشانه توان بالاي توليد دراين استان مي باشد .
وسعت مراتع استان بالغ بر ?/? ميليون هکتار ، اکثراٌ مراتعمرغوب است .
وسعت جنگلهاي پهن برگ ???/?? هکتار ، وسعت جنگل هاي سوزني برگ ???/??? هکتار ، وسعت اراضي ديم کشاورزي ???/??? هکتار و اراضي آبي بالغ بر ???/???هکتار مي باشد .









سوغات استان خراسان شمالي :
————————————-

آبنبات ( شکر پنير ) بجنورد ،چاروق بجنوردي ، قاليچه ها و پشتي هاي ترکمني و کردي ، کلاه کرکي ، چادر شبو حوله دستي اسفراين و جاجرم ، کشمش و آجيل فاروج ، خشکبار و سيب بهره شيروان ،انگور رازقي ( کلاداري ) بدرانلوي بجنورد ، هلوي درکش و … رابه عنوان سوغاتي هاياين استان مي توان نام برد.
+
(آلبم پروژه هاي آماده ي سرمايه گزاري بخش گردشگري استان خراسان رضوي)


اورجينال
شماره مجوز : 155/6323741


قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد فرصت هاي سرمايه گذاري در خراسان رضوي ( ??? هزار فرصت شغلي) روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد فرصت هاي سرمايه گذاري در خراسان رضوي ( ??? هزار فرصت شغلي)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی