فروش پستي طرح توجيهي پرورش گاو شيري
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

طرح توجيهي پرورش گاو شيري


طرح توجيهي پرورش گاو شيري


طرح توجيهي پرورش گاو شيري در ?? راس ويرايش ?? مخصوص تمامي دانشجويان وکارآفرينان

طرح توجيه فني ، مالي و اقتصادي

پرورش گـاو شيري

با ظرفيت پنجاه راس

فروردين ????

خـلاصــه طــرح

موضوع طرح :پرورش گاو شيري

ظرفيت : پنجاه راس

محل اجراي طرح : قابل اجرا درکليه مناطق کشور

سرمايه گذاري کـل: ???/???? ميليون ريال

سهم آوردة متقاضي: ???/ ??? ميليون ريال

سهم تسهيلات: ???? ميليون ريال

دورة بازگشـت سرمايه: ?? ماه

ميزان اشتغال زايي : ?? نفـر

مقدمــه :

جمعيت جهان که در آغاز قرن پيش حدود دو ميليارد نفر تخمين زده مي‌‌شد به بيش از شش ميليارد نفر در آغاز سده جديد افزايش يافته و پيش بيني مي‌شود که تا سال ???? اين رقم از مرز هشت ميليارد نفر عبور کند، يعني در طول فقط دو دهه ، جمعيتي بالغ بر کل جمعيت جهان در آغاز قرن بيستم به جمع نفوس جهان افزوده خواهد شد.

نياز روزافزون اين جمعيت رو به رشد به مواد غذايي ، رشدي جهشي را در صنايع غذايي تمام ملل ايجاب مي‌نمايد. شير، يکي از مهم ترين مواد خوراکي مورد استفاده بشر است. شير با دارا بودن مقدار زيادي پروتئين ، ويتامين ، کلسيم ، ساير مواد معدني و نيز حدود??? کيلوکالري انرژي در هر ليتر مي‌تواند سهم عمده‌اي در سلامت و سبد غذايي افراد جامعه داشته باشد.

نياز انسان به پروتئين موجب شده که دامهاي اهلي توسط بشر نگهداري و پرورش يافته و بخشي از نياز غذايي وي را تامين نمايند، يکي از اساسي ترين و مهم ترين مواد غذايي هر جامعه را لبنيات تشکيل مي دهد. و پاية توليدات لبني شير است شير حاوي ترکيبات غذايي بسيار غني از جمله کلسيم ، چربي بدون کلسترول ، ويتامين ها ، علي الخصوص ويتامين D و مواد پروتئيني مي باشد.بطوريکه به تنهايي ميتواند غذاي کاملي براي انسان محسوب گردد ، غذايي که مصرف آن براي همة گروههاي سني و جنسي لازم و ضروري است.

ارائه دهندگان اين طرح در نظر دارند به فعاليت در زمينه توليد شير پرداخته و شير مورد نياز در سطح منطقه را تامين نمايند، در عين حال با تلقيح گاوهاي شيري ،اقدام به توليد گوساله خواهد شد که گوساله‌هاي نر حاصل به فروش رسيده و تليسه‌هاي بوجود آمده جايگزين دامهاي پير شده و مازاد تليسه ها نيز به فروش خواهند رسيد. همچنين علوفه و کنسانترة مورد نياز نيز از محل کاشت علوفه در اراضي طرح استحصال ميگردد.

اجراي علاوه بر اينکه داراي توجيه اقتصادي مناسبي مي‌باشد ، همچنين زمينه اشتغال نيروهاي ماهر و نيمه ماهر را فراهم مي‌آورد. ضمن اينکه اين طرح داراي اين قابليت مي‌باشد که در قالب تعاوني‌هاي بانوان به مرحله اجرا درآيد.

توجيه اقتصادي طرح :

الف – سرمايه گذاري ثابت :

اين طرح و تمامي ارقام و رقم‌هاي موجود در آن طبق برآوردهاي کارشناسي شده و به سال جديد يعني به سال ????-?? تنظيم شده است.

طرح توجيهي مجموعه اطلاعاتي هست که نشان دهنده کليه اطلاعات مورد نياز براي شروع يک کار تجاري ( توليدي و يا خدماتي ) مي باشد . اطلاعاتي از قبيل سرمايه مورد نياز ، دستگاه ها و لوازم مورد نياز ، ميزان توليد ساليانه و … تا ميزان حقوق و دستمزد در اين طرح ها تنظيم گرديده است . داشتن يک طرح توجيهي ( طرح تجاري ) نه تنها براي افرادي که مايل به استفاده از تسهيلات بانکي هستند مفيد هست بلکه براي افرا علاقه مند به راه اندازي کسب و کار نيز ضروري مي باشد .

اين طرح توجيهي در ?? صفحه ,به صورت فايل word,جمع آوري شده است

لازم به ذکر است که شرکت نوين پرداز حامي شما در کليه طرح‌هاي پيمانکاري خواهد بود.پس چنانچه شما کارفرما هستيد و فاقد توانايي‌هاي لازم در برپايي مجموعه توليدي خود هستيد .هم اکنون وحتي پس از سفارش مي توانيد نسبت به سفارشات پيمانکاري خود اقدام نماييد.ما هميشه همراه و همکار شما خواهيم بود.


اورجينال


مجوز شماره 23341/85/1031


قيمت: 7000 تومان
لطفاً براي خريد طرح توجيهي پرورش گاو شيري روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد طرح توجيهي پرورش گاو شيري




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی