خريد آموزش گام به گام کارآفريني
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

آموزش گام به گام کارآفريني


آموزش گام به گام کارآفريني


آموزش گام به گام کارآفريني

اين بسته آموزشي بعنوان اولين الگوي ملي و بومي در آموزش كارآفريني طي موافقتنامه‌اي از سوي مؤسسه كار و تأمين اجتماعي و وزارت كار و امور اجتماعي به عنوان محتواي اصلي آموزشي در سال 1386 انتخاب گرديد.

مي خواهيد کسب و کار جديد راه اندازي کنيد ولي نمي دانيد از کجا بايد شروع کنيد؟آيا اهل ريسک هستيد؟
به دنبال يک طرح کسب و کار مناسب براي اخذ وام هستيد؟
آيا خواهان يادگيري بازاريابي هستيد؟
از قوانين بيمه و کار اطلاعات کافي داريد؟
آيا قصد ثبت يک شرکت را داريد؟
آموزشهاي کارآفريني و راه اندازي کسب و کار جديد و ايجاد اشتغال‌هاي زود بازده.

آموزش بازاريابي

بيش از 500 طرح توجيهي آماده جهت الگوگيري،آموزش ثبت انواع شرکت (سهامي عام ، سهامي خاص ، تعاوني)و ...







اجزاي اصلي بسته آموزشي كارآفريني گام به گام كدامند؟



محتواي اين كتاب به زبان ساده نگاشته و در عين حال بسيار كاربردي و با رويكرد آموزشي توضيح داده شده است و ترتيب مطالب بر اساس فرآيند كارآفريني از ايده تا محصول شكل گرفته، كه اين فرآيند شامل مراحل و گامهاي زير مي‌باشد:

گام اول: آمادگي و تصميم راسخ براي ورود به دنياي كسب‌ وكار نام دارد.

در اين بخش فراگيران ابتدا با انواع زندگي شغلي آشنا گرديده و سپس نوعي از زندگي شغلي كه به صورتي مستقل و خلاقانه اداره مي‌شود و كارآفريني نام دارد، معرفي مي‌شود. در اين گام سعي بر آن است كه با برشمردن ويژگيهاي زندگي شغلي كارآفرينانه، آنها را به اين مسير شغلي علاقه‌مند كند.

گام دوم: كارآفريني است

در گام دوم مفهوم كارآفريني به معناي علمي آن مورد بحث قرار مي‌گيرد و سپس كليه ويژگيها و مهارتهايي كه لازم است فرد متقاضي براي ورود به اين حيطه شغلي دارا باشد، معرفي شده است.

گام سوم: نوآوري و ايده‌يابي نام گرفته است

پس از معرفي كارآفريني به عنوان يك گزينه شغلي و علاقه‌مند كردن فراگيران به انتخاب اين گزينه، در اين گام فراگيران با نوآوري به عنوان يكي از عناصر اصلي كارآفريني، آشنا مي‌شوند. در اين بخش، همچنين تكنيك‌هايي به منظور افزايش خلاقيت فراگيران معرفي مي‌گردد.

گام چهارم: شناسايي و ارزيابي فرصت‌هاي كارآفريني خواهد بود

در اين گام فراگيران با چگونگي دستيابي به فرصت‌هاي مناسب جهت راه‌اندازي يك كسب وكار مستقل و كارآفرينانه آشنا مي‌شوند. همچنين در اين گام نكاتي كه بايد در ارزيابي ايده‌هاي تجاري و اقتصادي خود به كار ببرند نيز ارائه شده است.

گام پنجم: طرح كسب وكار و منابع تأمين سرمايه است

در اين گام فراگيران را با ضرورت نوشتن و منسجم كردن ايده‌اي كه در ذهن دارند آشنا كرده و سپس كليه مطالبي را كه هر كارآفرين يا فرد مؤسس مي‌بايست قبل از راه‌اندازي يك كسب وكار آنها را مشخص كند و به صورتي مكتوب ارائه دهد، در بخشي تحت عنوان طرح كسب وكار ارائه شده است. در اين گام همچنين تعدادي از مراكز و منابعي كه فرد متقاضي براي راه‌اندازي كسب وكار مي‌تواند از طريق آنها سرمايه مورد نياز خود را تأمين كند، معرفي شده‌اند.

گام ششم: تأسيس و راه‌اندازي كسب وكار

در گام ششم، مجموعه‌اي از قوانين و مقررات حقوقي و ثبتي كه افراد متقاضي مي‌بايست در شروع به كار يك بنگاه اقتصادي با آنها آشنا شود، شرح داده شده است. سپس به روش‌هاي مكان‌يابي و انتخاب نوع كسب وكار، نام و علامت تجاري توضيحاتي ارائه گرديد.

گام هفتم: تثبيت و اداره كسب وكار

در نهايت در گام هفتم، سعي شده است به اختصار كليه مهارتهاي مديريتي كه فرد در طول اداره كسب وكار و بنگاه اقتصادي خود به آنها نياز دارد، معرفي شود.

جزء ديگر اين بسته كتاب تمرين مي‌باشد در اين كتاب سؤالات و تمرينات متعددي در رابطه با محتواي درسي مطرح شده است. اين سؤالات در 3 بخش«پاسخ دهيد»، «تمرين كنيد» و «تحقيق كنيد» آورده شده است.

كتاب راهنماي كاربردي تهيه طرح كسب و كار (BP) نيز يكي ديگر از اجزاء اين بسته مي‌باشد كه فراگيران از طريق اين كتاب مي‌توانند به تمرين مباحثي كه در بخش طرح كسب وكار با آن آشنا شده‌اند، بپردازند و طرح كسب وكار اوليه خود را تهيه نمايند.
كتاب راهنماي مربي نيز به مربيان اين مجموعه آموزشي كمك مي‌كند تا به راحتي آنرا تدريس كنند.

كتاب روش تدريس كارآفريني ويژه مربيان دوره مي‌‌باشد كه با آشنايي با روش‌هاي تدريس كارآفريني بتوانند مهارت‌هاي لازم براي برگزاري كارگاه آموزشي كارآفريني را كسب نمايند.

همچنين اين بسته حاوي اسلايدهاي آموزشي مي‌باشد كه مفاهيم، اطلاعات و مطالب اصلي هر بخش از كتاب درسي به صورت اسلايدهاي متني و تصويري نمايش داده شده‌اند تا فرآيند يادگيري را سريع‌تر و آسانتر و محيط يادگيري را جذاب‌تر نمايد.

پوسترهاي آموزشي اين بسته به منظور فراهم آوردن شرايط آسانتر جهت كسب دانش و مهارتها از پوسترهاي آموزشي استفاده شده است و نيز CD منابع علمي و اطلاعات ضروري براي راه‌اندازي كسب وكار است كه بيش از 800 عنوان مطلب، قانون،‌ آئين‌نامه، اساسنامه شركت‌ها، بخش‌نامه، سند توسعه استان‌ها، مقاله، معرفي كتاب و ديگر اطلاعات مفيد در آن ذخيره شده است.


قيمت: 11000 تومان
لطفاً براي خريد آموزش گام به گام کارآفريني روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد آموزش گام به گام کارآفريني




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی