خريد خريد ظرف غذاي کودک اصل Universal Gyro Bowl
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

خريد ظرف غذاي کودک اصل Universal Gyro Bowl


خريد ظرف غذاي کودک اصل Universal Gyro Bowl




با ظرف غذاي کودک Universal Gyro Bowl ديگر نگران ريخته شده غذا توسط کودکانتان نباشيد چون اين ظرف داراي چرخش ??? درجه مي باشد و مانند يک گوي معلق در هوا ساکن مي باشد

براي خريد ظرف غذاي کودک کافيست بر روي دکمه خريد پستي کليک کنيد و فرم درخواست کالا را پرنماييد تا در اسرع وقت براي شما ارسال گردد.

امروزه ديگر کمتر خانواده اي مي توان ديد که بيشتر از سه بچه داشته باشد.خانواده ها با کاهش تعداد فرزندان سعي در رسيدگي هر چه بيشتر به فرزندان خود دارند.از تغذيه و آموزش گرفته تا تفريح.از اين رهگذر مشاغل زيادي به وجود آمده است که سعي در کمک هر چه بيشتر به خانواده ها دارند.از لوازم بهداشتي گرفته تا مهد کودک ها و آموزشگاه هاي تخصصي کودکان.يکي از مشکلات اساسي مادران عدم درست غذاخوردن کودکان است.اين مشکل بخصوص براي سبزيجات بيشتر خود را نشان ميدهد.يک نگاهي به عکس هاي زير بياندازيد.در اين محصولات سعي کرده اند،غذا خوردن را تبديل به يک امر مفرح و شادي بخش براي کودکان بکنند.



خريد اينترنتي و پستي ظرف نگهدارنده Universal Gyro Bowl براي کودکان دلبند شما با اين ظرف کودکان خود را به غذا خوردن علاقه مند نماييد و خوردن غذا را به عهده خودشان بگذاريد . ظرف غذاي کودک Universal Gyro Bowl به گونه اي طراحي شده است که از ريزش غذاي درون ظرف جلوگيري مي کند.



چرخش ??? درجه اين ظرف باعث مي شود غذاي درون آن به هيچ وجه روي زمين نريزد و به کودک شما در خوردن هر نوع غذا کمک کند . ظرف غذاي کودک با رنگ بندي متنوع و رنگارنگ کودکتان را علاقه مند به خوردن غذا مي نمايد براي تشويق کودک به غذا خوردن بهتر است غذاي دلخواه او را تهيه کرد و درون ظرف کودک بريزيد و از اين ظرف براي تشويق به غذا خوردن استفاده شود .
ديگر نگران ريختن غذا توسط کودکانتان نباشيد



ظرف غذاي کودک با چرخش ??? درجه مانع از ريختن غذا مي شود



با رنگ بندي متنوع و شاد براي تشويق کودکان به خوردن غذا



با جعبه و بسته بندي ارجينال



همراه با درب محافظ



قيمت: 16000 تومان
لطفاً براي خريد خريد ظرف غذاي کودک اصل Universal Gyro Bowl روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد خريد ظرف غذاي کودک اصل Universal Gyro Bowl




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی