فروش پستي کارت تخفيف و بانکي آسيا
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

کارت تخفيف و بانکي آسيا


کارت تخفيف و بانکي آسيا


آسيا کارت


كارتي است بانكي وداراي تصوير دارنده كارت كه براي اولين بار در ايران توسط شبكه بزرگ آسيا صادر ميشود. آسيا كارت علاوه بر تمامي قابليتهاي كارت هاي بانكي اين امكان را فراهم ساخته تا دارنده آسيا كارت با استفاده از كارت خود به عنوان كارت تخفيف هزينه هاي جاري زندگي را در بسياري از زمينه ها تا 50 درصد كاهش دهند. دارندگان آسيا كارت ميتوانند از تمامي مراكز طرف قرارداد با شبكه بزرگ آسيا كه بالغ بر ده هزار مركز در سطح ايران ميباشد كالا و خدمات خود را با تخفيف هاي ويژه از 5 در صد الي 80 درصد ميباشند دريافت نمايند.
دارنده آسيا كارت علاوه بر سود مالي و مزاياي خريد با آسيا كارت در مدت عضويت خود تحت بيمه عمر و حوادث قرار خواهد گرفت . تمامي دارندگان آسيا كارت داراي يك حساب كاربري مجازي در اين وبسايت ميباشند كه امكانات فوق العاده اي را در اختيار خواهند داشت .

شبكه بزرگ آسيا مجري طرح آسيا كارت و اولين شبكه تخفيف سراسري و اولين "كارت تخفيف "بانكي در ايران با استفاده از ابزاري نوين و همچنين نگرشي نو وكارشناسي به بازار كالاو خدمات ايران و با هدف كاهش هزينه هاي جاري خانوار اقدام به راه اندازي تخستين شبكه تخفيف سراسري در ايران نموده است


شبكه بزرگ آسيا با پيگيري اهدافي همچون كاهش هرينه هاي جاري ،‌اصلاح الگوي مصرف ، استفاده از خدمات الكترونيك و تقويت حس استقلال در بين جامعه دانش آموزي و دانشجويي كشور و ايجاد پشتوانه مالي و فرهنگ پس انداز در بين شهروندان گرامي در اقدامي يكپارچه اقدام به عقد قرارداد و تحت پوشش قراردادن طيف گسترده اي از مراكز خدماتي ، مراكز خريد و اماكن تفريحي و ورزشي نموده واين امكان را فراهم ساخته تا هموطنان عزيز با استفاده از آسيا كارت هزينه هاي خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهند.


هيئت مديره شبكه بزرگ آسيا افتخار دارد با بهره گيري از كارشناسان مجرب در حوزه جامعه شناسي و روانشناسي خريد در بازار ايران وبا استفاده از تمامي پتانسيل هاي موجود، به منظور كاهش هزينه ها هر روز گامي نوين در جهت اهداف اين شبكه بردارد .


قيمت: 30000 تومان
لطفاً براي خريد کارت تخفيف و بانکي آسيا روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کارت تخفيف و بانکي آسيا




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی