خريد پستي کارتن سندباد+48 داستان موزيکال//اصل
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

کارتن سندباد+48 داستان موزيکال//اصل


کارتن سندباد+48 داستان موزيکال//اصل


ش م:89-876655
کارتن خاطره انگيز و به ياد ماندني سند باد با گارانتي اصلي
سندباد يک انيمه ?? قسمتي به کارگرداني فوميئو کوروکاوا که براي اولين بار در سال ???? اکران گرديد. داستان اين مجموعه بر اساس داستان سندباد است. سندباد در بغداد در اواخر دهه شصت و اوايل هفتاد خورشيدي از طرفداران بسياري برخوردار بوده است.
سنباد[?] که به گونه سَندباد هم نوشته مي‌شود در فارسي پهلوي به معناي نيروي انديشه[نيازمند منبع] همچنين به معني بادي است که از سوي رود سند بوزد[نيازمند منبع]. ولي جدا از اين معنا سندباد بيشتر يک چهره داستاني کهن ايراني است که از او به همراه لقب سندباد دريايي، سندباد دريانورد يا سندباد بحري نام برده شده‌است. داستان سندباد را از دوره ساساني مي‌دانند[نيازمند منبع]. اين داستان در قصه‌هاي هزار و يکشب هم گنجانده شده و به ميان عربها هم راه يافته‌است و اروپاييان آن را از ايشان گرفته‌اند.[نيازمند منبع] داستان سندباد امروزه سوژه چندين فيلم سينمايي و پويانماي گوناگون در جهان شده‌است.

احتمالاً در نيمه? اول سده? نهم ميلادي سليمان تاجر، دريانورد ايراني به خاور دور سفري کرد و شرح سفر وي در ??? ميلادي به وسيله? مؤلف ناشناسي نوشته شد. اين قديم‌ترين گزارش به زبان عربي از چين و بسياري از نقاط ساحل اقيانوس هند است‌. بعدها مسلمان ديگري به نام ابن وهب در ??? به چين سفر کرد و ابوزيد (نيمه? اول سده? دهم‌ ميلادي) شرح سفر او را نوشت‌. از اين سفرها که به‌طور غريبي مؤيد روايات کهن بودند، تدوين‌ مجموعه‌اي از قصه‌ها پيرامون نام سندباد بحري شکل گرفت.
با 48 داستان موزيکال خاطره انگيز


قيمت: 8000 تومان
لطفاً براي خريد کارتن سندباد+48 داستان موزيکال//اصل روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد کارتن سندباد+48 داستان موزيکال//اصل




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی