خريد الگوها و آموزش پيشرفته خياطي
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

الگوها و آموزش پيشرفته خياطي


الگوها و آموزش پيشرفته خياطي


آيا تاکنون به اين فکر کرده ايد که مردان موفق با چه ايده هايي

به موفقيت رسيده اند و به ثروت که مو هبتي خدادادي است رسيده اند

بله مجموعه حاضر راهکارهايي را به شما ارايه خواهد داد تا به بهترين آموزش و مديريت ممکن .با کمترين تلفات ممکن

به مجموعه اي از ترفندها دست پيدا کنيد و چرخه و بخشي از اقتصاد را در دستانتان


بگيريد

من شخصا صاحب چندين اختراع هستم و دوست دارم ايده ها و تحقيقات من راهکاري براي

باز کردن راههاي موفقيت شما باشد

اين مجموعه آموزشي به صورت WORD
مي باشد و در بخشهاي مختلف از جمله آموزش نحوه ايجاد انواع مدل خياطي به زبان ساده و.نحوه چگونگي و اندازه هاي مدلهاي مختلف در سبک هاي مختلف مي باشد شما با داشتن اين مجموعه به متدهاي الگوهاي جديد دست مي يابيد....


که فکر نمي کنم جايي نمونه اين تحقيق و آموزش موجود باشد


قيمت: 12000 تومان
لطفاً براي خريد الگوها و آموزش پيشرفته خياطي روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد الگوها و آموزش پيشرفته خياطي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی