خريد اينترنتي روشي شگفت انگيز براي تقويت هوش و حافظه
خرید اینترنتی
خرید اینترنتی خرید پستی

روشي شگفت انگيز براي تقويت هوش و حافظه


روشي شگفت انگيز براي تقويت هوش و حافظه


آيا اخيرا فراموش مي کنيد دسته کليد خود را کجا گذاشته ايد؟
داخل اتاق مي شويد بدون اينکه بدانيد براي چه کاري به آن سمت مي رويد؟
شماره تلفن منزل خود را فراموش مي کنيد؟
امروزه نداشتن تغذيه مناسب و سالم و عدم رعايت تدابير حفظ الصحه، مصرف قرصهاي آهن و مصرف آردهاي گندم و مواد کارخانه اي به اصطلاح غني سازي شده همه دست روي دست هم داده اند تا حافظه ها تضعيف و با افزايش سن نيز بيماري آلزايمر بيش از گذشته گريبان گير سالمندانمان گردد.


بسيار از جوانان محصل يا دانشجو که داشتن حافظه خوب ابزار ارتقاء سطح دانش آنها است از ضعيف بودن حافظه خود مي نالند و براي درمان آن دست به دامن طب سنتي مي شوند.
براي تقويت حافظه بايد تغذيه را سالم کنيد، مخصوصاً از روغن ناسالم استفاده نشود و روغن ارده (روغني که بعد از اينکه کنجد را ارده کردند از آن روغن تهيه مي کنند) در غذاهايتان استفاده کنيد.
ارده به اشکال مختلف مانند حلوا ارده، ارده شيره و ارده و عسل ميل کنيد. گردو بخوريد و پنير بدون گردو نخوريد.
يکي ديگر از کارها که خيلي تاثير گذار است اين است که هر روز نيم ساعت کندر بجويد (توجه کنيد جويدن کندر در اين مورد موثر است نه بلعيدن آن)

کندر چيست؟
.
خاستگاه کندر آفريقاي جنوبي خصوصاً سومالي، عمان و يمن است. کندر از درختي به نام Olibanum به دست مي‌آيد.

شهرت درخت کندر، به خاطر اين است که پس از بريدن تنه‌اش به قسمت‌هاي کوچک‌تر، شيره‌ي سفيد شير مانندي از آن خارج مي‌شود که اين قطرات با گذشت کمتر يا بيشتر از دو هفته پس از از دست دادن رطوبتش و خشک شدن (غليظ شدن) تبديل به يک صمغ نارنجي - قهوه‌اي مي‌شود که با نام کندر (Frankincense ) شناخته مي‌شود؛ که نيمه‌ي اول نام آن (Frank) به معني خالص و پاک و قسمت دوم آن به معني دود کردن است.
فوايد کندر
کندر خواص ضد التهابي داشته و براي بهبود بيماري‌هاي التهابي روده بسيار مفيد است. روغن کندر براي معده درد و ناراحتي‌ها و دردهاي شکمي خوب است و باعث بهتر شدن هضم و حتي کم کردن گازهاي روده مي‌شود
در آرامش فکر، روح و روان و آسودگي بسيار موثر است؛ و علت اصلي استفاده از آن در اماکن مذهبي به عنوان بخور (عود) همين است؛ و حتي اثرات مفيدي در بي خوابي دارد.

براي برطرف کردن شک و مساعد شدن حال کساني که از شک زياد رنج مي‌برند، کم کردن ضعف اعصاب و استرس از آن استفاده مي‌شود. همچنين براي افرادي که از کابوس‌هاي شبانه و خستگي رنج مي‌برند و براي جوان سازي فکر و بدن از آن استفاده مي‌شود.

کندر در تقويت حافظه و رفع فراموشي و ضعف حافظه بسيار موثر است. پيامبر اسلام بر خوردن کندر در دوران بارداري بسيار تاکيد کرده‌اند؛ و همچنين خوردن آن را براي بهبود و افزايش حافظه توصيه کرده‌اند.

چگونگي استفاده همراه بسته ارسال مي شود.

وزن تقريبي کندر که ارسال ميشود 50 گرم است.

اين مجموعه با بهترين بسته بندي و کيفيت ممکن همراه با يک هديه( مقداري سنبل الطيب) براي شما در سراسر کشور عزيزمان ارسال خواهد شد

پرداخت هزينه پس از تحويل گرفتن محصول در درب منزل به مامور پست


قيمت: 9500 تومان
لطفاً براي خريد روشي شگفت انگيز براي تقويت هوش و حافظه روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد روشي شگفت انگيز براي تقويت هوش و حافظه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رضایی